• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
9

وزیر صنایع بلاروس:اجلاس مشترک اقتصادی موجب توسعه مناسبات تجاری می شود

  • کد خبر : 16043
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۵۶
وزیر صنایع بلاروس:اجلاس مشترک اقتصادی موجب توسعه مناسبات تجاری می شود

وزیر صنایع بلاروس گفت: برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی را گام مهمی در سطح اقتصادی و بازرگانی دانست و افزود: مسئولیت بزرگی متوجه شرکت کنندگان این اجلاس است. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «ویتالی میخایلوویج ووک» امروز (دوشنبه) در چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و بلاروس در محل نمایشگاه بین المللی با بیان […]

وزیر صنایع بلاروس گفت: برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی را گام مهمی در سطح اقتصادی و بازرگانی دانست و افزود: مسئولیت بزرگی متوجه شرکت کنندگان این اجلاس است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «ویتالی میخایلوویج ووک» امروز (دوشنبه) در چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و بلاروس در محل نمایشگاه بین المللی با بیان اینکه در ۱۱ماه گذشته گامهایی در زمینه توسعه همکاری ها با ایران برداشته شده است، گفت: اما منتظریم در سال ۲۰۱۸ موافقتنامه ایران و اوراسیا انجام شود تا ما نیز این سند را امضا کنیم.
وی گفت: اولین اجلاس گروه کاری را در رابطه با خودرو و حمل و نقل بین المللی خودرویی و صنعتی انجام دادیم و همکاران روی نقشه راه کار کردند و در سال ۲۰۱۸ آن را اجرایی می کنیم.
به گزارش ایرنا، چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و بلاروس دوم و سوم بهمن در نمایشگاه بین المللی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت، وزیر صنایع بلاروس و هیات همراه برگزار می شود.
امضای نقشه راه توسعه همکاری های ایران و بلاروس برای سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ از جمله الویت های این اجلاس است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.