• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
12

طرح پیشنهادی خانه صمت مازندران برای حمایت از واحدهای فعال و رونق اشتغال

  • کد خبر : 12330
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
طرح پیشنهادی خانه صمت مازندران برای حمایت از واحدهای فعال و رونق اشتغال

جلسه مشورتی و تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان عصر امروز با حضور کلیه اعضاء در سالن اجتماعات خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران برگزار شد. رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت استان مازندران هدف از برگزاری جلسه را ارائه و بررسی طرح پیشنهادی خانه صنعت استان اعلام کرد و گفت: این طرح برای […]

جلسه مشورتی و تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان عصر امروز با حضور کلیه اعضاء در سالن اجتماعات خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران برگزار شد.

رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت استان مازندران هدف از برگزاری جلسه را ارائه و بررسی طرح پیشنهادی خانه صنعت استان اعلام کرد و گفت: این طرح برای اولین بار در کشور مطرح می شود که بیشتر برای تشویق و ترغیب واحدهای فعال و برتر پیاده سازی می شود و هدف نهایی آن ترویج و فرهنگ سازی مدیریت علمی، سخت کوشی موثر و نوآوری در میان واحدهای صنعتی و معدنی می باشد و کارخانجاتی را در بر می گیرد که نه تنها در شرایط طاقت فرسای تولیدی کاهش نیرو نداشتند بلکه با حفظ اشتغال به افزایش کارکنان نیز مبادرت کردند و در موارد مختلفی نظیر صادرات، بیمه، مالیات، بانک، محیط زیست و غیره نیز بخوبی مدیریت خود را به منصه ظهور و بروز رساندند. سید مجتبی رضوی خاطرنشان کرد؛ این طرح را در شهرستان آمل عملیاتی کردیم و تجربیاتی خوبی بدست آوردیم. رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران با بیان اینکه در این طرح مباحث بانکی، بیمه ای و مالیاتی و… مدنظر قرار گرفته، عنوان کرد؛ رونق تولید و افزایش اشتغال جزو اهداف اصلی در این طرح می باشد. کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استانُ با حمایت کامل از این طرح گفت: در صورت موفقیت این طرح آنرا به کل استان و حتی کشور تعمیم می دهیم و از اینکه به همه دستگاهها ارجاع دهیم ابایی نداریم و با جدیت از آن پشتیبانی خواهیم کرد و واحدی که شرایط این طرح را داشته باشد مشمول امتیازات آن نیز خواهد بود. اصغری یادآور شد بحث تشویق و ترغیب در همه جای دنیا مطرح می باشد و امر پسندیده ای است و اگر این طرح نیازمند بخشنامه یا دستور العمل خاصی هم باشد آنرا پیگیری خواهیم کرد.

رضوی در تشریح و توضیح طرح اظهار کـرد: طبق مفاد آن کمیته ی ویـژه ای با حضور روسای ادارات مرتبط و تشکلهـای تولیدی تشکیـل می شود که همانند پنجره واحد در پیاده سازی و نظارت عمل خواهد کرد. سایر اعضاء گروه مفاد پیشنهادی را بعد از بررسی و اظهار نظر مورد تایید قرار دادند و برپیاده سازی آن تاکید کردند. شایان ذکر می باشد این طرح پیشنهادی بزودی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مطرح و انشاء ا… به تصویب نهایی خواهد رسید.وی همچنین افزود؛ صدور کارت ویژه، مقرر کردن مزیتهای خاص، پیگیری تقاضاها و گردش امور اداری بصورت VIP، خارج از نوبت و ارائه تمهیدات و تسهیلات خاص جزو مفاد اصلی طرح می باشد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.