• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
19

پس از حدود ۲٫۵ ماه پلمب ماشین‌آلات صنعتی تبریز شکسته شد/ خوشحالی خانواده ۲۰۰ کارگر

  • کد خبر : 16224
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
پس از حدود ۲٫۵ ماه پلمب ماشین‌آلات صنعتی تبریز شکسته شد/ خوشحالی خانواده ۲۰۰ کارگر

کارخانه ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی که بیست و چهارم آبان توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز مهر و موم شده بود، فک پلمب شد. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با فک پلمب شرکت ماشین‌آلات صنعتی تبریز، کارت‌زن‌های این شرکت نصب و بنرهای مربوط به‌ پلمب باز شد. براساس این گزارش، قرار است شنبه هفتم بهمن […]

کارخانه ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی که بیست و چهارم آبان توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز مهر و موم شده بود، فک پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با فک پلمب شرکت ماشین‌آلات صنعتی تبریز، کارت‌زن‌های این شرکت نصب و بنرهای مربوط به‌ پلمب باز شد.

براساس این گزارش، قرار است شنبه هفتم بهمن طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، استاندار و رئیس کل دادگستری استان، شرکت ماشین‌آلات صنعتی به مجموعه تراکتورسازی تبریز الحاق شود.

با الحاق این کارخانه به مجموعه تراکتورسازی تبریز، بیش از ۲۰۰ کارگر این کارخانه به سرکار خود بازگشته و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش فارس،کارخانه ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز بیست و چهارم آبان امسال توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز پلمب شد.

 در بنر درب ورودی کارخانه ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز که توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز نصب شده بود آمده است: نظر به اتمام اجاره‌نامه در مورخه ۹۶٫۹٫۲۳ و عدم تمایل تمدید اجاره‌نامه توسط مستاجر محترم، درب ورودی و کلیه درب کارگا‌ه‌ها، ساختمان‌ها و … شرکت توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز به قائم مقامی از ورشکستگی شرکت ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز در اجرای قوانین و مقررات ورشکستگی مهر و موم شد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: از این رو، ورود کارگران و سایر اشخاص به داخل شرکت ممنوع بوده و در صورت ورود و شکستن یا محو پلمب جرم بوده و وفق قانون مجازات اسلامی از سه ماه تا دو سال محکوم به حبس می‌گردند.

گزارش فارس حاکی است، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملت در ششم اردیبهشت امسال با ارسال نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرد: شرکت ماشین‌آلات تراکتورسازی صنعتی ایران براساس احکام صادره از شعب ۷ و ۱۱ دادگاه عمومی تبریز ورشکسته و اداره امور آن در ید اداره و امور ورشکستگی تبریز است.

شرکت ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در شهر تبریز که در سال‌های گذشته از گروه صنعتی تراکتور‌سازی ایران جدا شده، ورشکست شد.

بر این اساس، سهراب رسته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملت با ارسال نامه‌ای به صابر جعفروندآذر رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرد: «احتراماً عطف به نامه ۱۲۲/۱۹۹۹۳ مورخ ۱۳۹۲/۲/۳ در خصوص آخرین وضعیت ماشین‌آلات تراکتورسازی صنعتی ایران به استحضار می‌رساند همان‌گونه که طی نامه ۳۵۵/۱۴ مورخ ۹۵/۱/۱۷ ارسالی به سازمان بورس از طریق سازمان کدال اعلام شد، شرکت فوق براساس احکام صادره از شعب ۷ و ۱۱ دادگاه عمومی تبریز ورشکسته اعلام شده و اداره امور شرکت ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در ید اداره تصفیه و امور ورشکستگی تبریز است که موضوع در مجامع سالیانه مورخ ۹۵/۱/۳۱ و ۹۶/۱/۳۰ به اطلاع سهامداران محترم رسیده همچنین در گزارش حسابرسی نیز منعکس است، ازاین رو هرگونه اطلاعات درخواستی با توجه به وضعیت موجود برابر ضوابط قانون تجارت باید از طریق مکاتبه با اداره تصفیه امور‌ ورشکستگی تبریز انجام شود.

بعد از این نامه،گفته می‌شود آگهی فروش این کارخانه از سوی اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز منتشر شده اما آیا این کارخانه با شرایط اعلامی از سوی اداره تصفیه امور ورشکستگی تبریز خریدار پیدا نکرد؟

گزارش فارس حاکی است، ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی ایران یکی از شرکت‌هایی بود که در اواخر سال ۱۳۷۰ از تراکتورسازی تفکیک شد و با تملک تعدادی از کارگاه‌های آن شرکت و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات به منظور ساخت، تولید، فروش، واردات و صادرات انواع ماشین‌آلات صنعتی و ادوات کشاورزی و سرمایه‌گذاری جهت توسعه و تکمیل واحدها و صنایع وابسته تأسیس شد و از اوایل سال ۱۳۷۱ شروع به فعالیت کرد.

در حال حاضر بکهولودر تی.دی.ال ۸۶ و بکهولودر تی.دی.ال ۱۳۰ به عنوان محصولات اصلی شرکت، تولید می‌شود.

شرکت ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی ایران دارای کارگاه‌های برش‌کاری، پرس‌کاری،‌ جوش‌کاری، ماشین‌کاری، مونتاژ، اطاق رنگ همچنین امور تعمیرات و نگهداری، برنامه‌ریزی و کنترل کیفیت است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.