• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
13

باید از فرافکنی و القای روحیه نا امیدی در میان جوانان بپرهیزیم

  • کد خبر : 11634
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۹
باید از فرافکنی و القای روحیه نا امیدی در میان جوانان بپرهیزیم

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی در نشست روسای خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در بیان مسائل، اگر فقط به بیان و بزرگ کردن مشکلات و ندیدن دستاوردها بپردازیم احیاناً در این زمینه مقصر جلوه دادن دیگری و فرافکنی و انگیزه های سیاسی و غیر […]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی در نشست روسای خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در بیان مسائل، اگر فقط به بیان و بزرگ کردن مشکلات و ندیدن دستاوردها بپردازیم احیاناً در این زمینه مقصر جلوه دادن دیگری و فرافکنی و انگیزه های سیاسی و غیر سیاسی در نهایت روحیه نا امیدی را در کشور القا می کند.
وی بیان کرد: دولت آقای روحانی سمبل فضیلت این ملت است و شخص آقای روحانی همه آن ویژگی هایی که در قانون اساسی شمرده شده را دارد، ویژگی هایی که در برخی دوره ها با چشم پوشی به سمت افرادی کشیده شده که نتیجه آن هدر رفت منابع کشور در هشت سال بود.
استاندار کرمانشاه گفت: امروز به کشور به ریلی برگشته که قبلا بوده است مسیر کشور در دوران اصلاحات رو به بالا بود و مسائل کشور یکی پس از دیگری حل می شد.
رازانی افزود: مهمترین معضل کشور هسته ای بود و دولت با حمایت رهبری این مسئله حل شده است، دکتر جهانگیری بهترین نیروی اجرایی است.
وی افزود: مسائل کشور در چهار گذشته رو به جلو بوده و هم در چهار سال آینده اینطور خواهد بود. به جای پمپاژ یأس و نا امیدی به پمپاژ امید بپردازیم. اینکه اصلاح طلب و اعتدالی توی سر اصولگرا بزند و اصول گرا توی سر اصلاح طلب چه چیزی باقی می ماند.
رازانی بیان کرد: در دو سه هفته اخیر قطار وارد شهر کرمانشاه شد و ما در تدارک جشن افتتاح رسیدن ریل به راه آهن ورود به قطار هستیم پروژه به سمت خسروی ادامه داشته و سی چهل درصد هم پیشرفت دارد.
وی گفت: استان کرمانشاه محیط بسیار مساعدی دارد و در سالهای گذشته ۵۰ درصد صادرات به عراق از مرزهای کرمانشاه انجام می شده است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=11634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.