• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
9

مسئولان برای تحریم‌های داخلی چاره‌اندیشی کنند

  • کد خبر : 22878
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
مسئولان برای تحریم‌های داخلی چاره‌اندیشی کنند

دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مسئولان باید برای تحریم های داخلی چاره اندیشی کنند، زیرا خود تحریمی و بروکراسی اداری منجر به عقب ماندن از سیر توسعه می شود. وی ادامه داد: در صورتی که سوء مدیریت ها، خود تحریمی ها و قوانین دست و پا گیر حذف شوند به […]

دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مسئولان باید برای تحریم های داخلی چاره اندیشی کنند، زیرا خود تحریمی و بروکراسی اداری منجر به عقب ماندن از سیر توسعه می شود.
وی ادامه داد: در صورتی که سوء مدیریت ها، خود تحریمی ها و قوانین دست و پا گیر حذف شوند به زودی در بسیاری از جوانب بی نیاز می شویم و به خودکفایی خواهیم رسید.
به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، محمدرضا طالبیان در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت اصفهان اظهار کرد: مسایل مالیاتی، تامین اجتماعی، نوسانات نرخ ارز از جمله مشکلاتی است که در حال حاضر واحدهای صنعتی با آن روبرو هستند.
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به اهمیت ارتباط مسئولان با بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در صورتی که مسئولان با بخش خصوصی تعامل بیشتری داشته باشند راحت تر به حل و رفع مشکلات می پردازیم، از این جهت مجلس و نمایندگان مجلس باید با بخش خصوصی تعامل بیشتری داشته باشند.
وی افزود: رصد مشکلات صنعتی و منعکس کردن آنها برای مسئولان وظیفه خانه صنعت، معدن و تجارت است.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت اصفهان روزهای ۱۳ تا ۱۶ آذر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با حضور ۹۰ شرکت معتبر از استان های اصفهان، تهران، سمنان و آذربایجان شرقی و نمایندگان فروش محصولات و خدمات کشورهای چین، کره، ترکیه و آلمان، برپاست.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=22878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.