• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
8

عضو هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران: جنگ اقتصادی آمریکا با وفاق ملی خنثی می شود

  • کد خبر : 22429
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
عضو هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران: جنگ اقتصادی آمریکا با وفاق ملی خنثی می شود

آرمان خالقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در سمنان افزود: برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی، باید خود را با شرایط موجود تطبیق دهیم و با این نگرش کمترین آسیب به کشور در زمان تحریم وارد می شود. وی خاطر نشان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده فشارهای اقتصادی آمریکا علیه […]

آرمان خالقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در سمنان افزود: برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی، باید خود را با شرایط موجود تطبیق دهیم و با این نگرش کمترین آسیب به کشور در زمان تحریم وارد می شود.
وی خاطر نشان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران دستکم تا ۲ سال آینده ادامه دارد بنابراین باید دولتمردان و فعالان اقتصادی برنامه کوتاه مدت قابل اجرا برای خنثی سازی این تحریم ها ارائه دهند.
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: واحدهای صنعتی بزرگ و متوسط کشور باید با الگو برداری از بنگاه های اقتصادی که در شرایط تحریم به خوبی فعالیت داشتند برنامه های جامعی برای جلوگیری از رکود اقتصادی و تعدیل نیرو ارائه دهند.
خالقی اضافه کرد: برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور باید آحاد مردم و مسئولان یک رنگ و همدل باشند و نمی توان با رویکردهای جناحی از این تحریم ها به سلامت عبور کرد.
وی تصریح کرد: تجربه نشان می دهد که تحریم های اقتصادی ایالات متحده آمریکا در افزایش فساد اداری در نهادهای اجرایی کشور تاثیرگذار است و باید مسئولان امر در این شرایط حساس به این نکات مهم توجه داشته باشند.
خالقی افزود: اگر مدیر نباشیم، تحریم های آمریکا علیه ملت ایران سخت و فلج کننده خواهد بود و باید تمامی بنگاه های اقتصادی کشور آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرند.
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: دولت در هشت ماه آینده در تحریم های اقتصادی جدید آمریکا شرایط بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت و باید بنگاه های اقتصادی در این شرایط حساس، وضع موجود را مدیریت کنند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=22429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.