• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
16

شرکت توسعه مشارکت مازندران فعالیت خود را آغاز کرد

  • کد خبر : 36260
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
شرکت توسعه مشارکت مازندران فعالیت خود را آغاز کرد
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره تلاش داریم نقدینگی مورد نیاز پروژه‌ها را در استان و کشور تأمین کنیم، گفت: شرکت توسعه مشارکت مازندران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و به نقل از خبرآنلاین از مازندران، سید مجتبی رضوی در آئین رونمایی از فعالیت طرح توسعه مشارکت استان مازندران با اشاره تلاش داریم نقدینگی مورد نیاز پروژه‌ها را در استان و کشور تأمین کنیم، گفت: در حال حاضر بسیاری از بانک‌ها برای طرح‌های مختلف سرمایه گذاری می‌کنند و این شرکت تلاش دارد این نقش را ایفا کند. پروژه‌هایی که تعریف می‌شوند می‌توانند اشتغال جدید ایجاد کنند و این کارها منجر به ارزش افزوده خواهد شد.

رضوی یادآور شد: تاکنون خصوصی سازی واقعی در کشور و استان نداشتیم و تجربه‌های قبلی واگذاری شرکت‌ها و کارخانه‌ها شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه مشارکت استان با سهامی عام و با نماد تمام راه اندازی و تأسیس می‌شود، گفت: برای هر مازندران یک سهم به ارزش هزار تومان و رایگان درنظر گرفته می‌شود و هزینه این سهام توسط شرکت پرداخت می‌شود.

رئیس خانه صمت مازندران گفت: در فاز اول آمادگی تأمین سرمایه تا سقف پنج هزار میلیارد تومان برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان را داریم.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۷ واحد تولیدی ورشکسته در استان وجود داشت، گفت: این تعداد در حال حاضر به ۸۰ واحد رسیده است و برای تعیین تکلیف پرونده باید به شهرستان‌ها واگذار شود.

رضوی با عنوان اینکه با بی مبالاتی صورت گرفته افزایش هزینه‌های انرژی از مهمترین دغدغه واحدهای تولیدی شده است، گفت: بسیاری از واحدهای غیرصادراتی مشمول طرح افزایش بها شدند و هزینه‌ها ۹ برابر افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=36260

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.