• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
12

سهل آبادی در دیدار سفیر فنلاند: اتاق های بازرگانی سفیران صلح و دوستی بین دولت و ملت ها هستند

  • کد خبر : 14587
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۰
سهل آبادی در دیدار سفیر فنلاند: اتاق های بازرگانی سفیران صلح و دوستی بین دولت و ملت ها هستند

تبادل هیات های تجاری و حضور در نمایشگاه های تخصصی می تواند روابط اقتصادی دو کشور ایران و فنلاند را وارد مرحله جدیدی کند. به گزارش بازنيوز؛سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در دیدار سفیر فنلاند در تهران گفت: سفارت فنلاند می تواند زمینه ارتباط بین اتاق بازرگانی اصفهان و اتاق […]

تبادل هیات های تجاری و حضور در نمایشگاه های تخصصی می تواند روابط اقتصادی دو کشور ایران و فنلاند را وارد مرحله جدیدی کند.
به گزارش بازنيوز؛سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در دیدار سفیر فنلاند در تهران گفت: سفارت فنلاند می تواند زمینه ارتباط بین اتاق بازرگانی اصفهان و اتاق بازرگانی فنلاند را برقرار کند.
وی نقش سفارت خانه ها در تقویت روابط بین اتاق های بازرگانی را مهم ارزیابی کرد و گفت:تبادل هیات های تجاری و حضور در نمایشگاه های تخصصی می تواند روابط اقتصادی دو کشور ایران و فنلاند را وارد مرحله جدیدی کند.
سهل آبادی برداشتن تحریم های اقتصادی علیه ایران را فرصتی برای کشورهای اروپایی و از سرگیری روابط اقتصادی و سرمایه گذاری برشمرد و افزود:ایران جزء امن ترین کشورهای خاورمیانه است که می تواند مقصد مطمئني براي سرمایه گذاران اروپایی باشد.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تدوین ١٨٠ طرح سرمایه گذاری توسط كميسيون سرمايه گذراي اتاق اصفهان  گفت: سرمایه گذاران فنلاندی می توانند در بخش های مختلف گردشگري،كشاورزي و صنعتي ايران و اصفهان سرمایه گذاری کنند.
سهل آبادی  افزود: كشور ما با هفتاد میلیون جمعیت دارای بازار ٤٠٠میلیون نفری در همسایگی اش است و فنلاند می تواند از پتانسیل ایران برای ورود به این بازار استفاده کند .
سهل آبادی خواستار ایجاد بخش ویژه اصفهان در سفارت فنلاند شد و گفت:اتاق بازرگانی اصفهان آماده همکاری با این بخش در زمینه های مختلف اقتصادی است.
کیو نوروانتو (keijo Norvanto ) سفیر جمهوری فنلاند در ایران نيز در این دیدار گفت:سال جاری میلادی یکصدمین سالگرد استقلال  جمهوری فنلاند است و ایران جزو نخستین کشورهایی بود که با این کشور ارتباط برقرار کرد و امیدواریم روابط دو کشور بیش از گذشته دنبال شود.
وی اقتصاد فنلاند راصادرات محور دانست و گفت:آماده برقراری ارتباط بین فنلاند و اصفهان در بخش های مختلف اقتصادی هستیم.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=14587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.