• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
11

سایت زبان چینی اتاق بازرگانی تهران راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 36560
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
سایت زبان چینی اتاق بازرگانی تهران راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران با توجه به روابط تجاری نسبتاً قابل توجه ایران و چین و هم‌چنین سطح بالای روابط بخش خصوصی دو کشور و بنا به درخواست نهادهای بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و بنگاه‌های چینی همکار با شرکت‌های ایرانی، […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران با توجه به روابط تجاری نسبتاً قابل توجه ایران و چین و هم‌چنین سطح بالای روابط بخش خصوصی دو کشور و بنا به درخواست نهادهای بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و بنگاه‌های چینی همکار با شرکت‌های ایرانی، سایت اتاق تهران به زبان چینی راه‌اندازی شد.

این درگاه اینترنتی حاوی اهداف بخش خصوصی، قوانین و مقررات کشور درباره جذب سرمایه‌گذاری خارجی، چکیده‌ای از قوانین مالیاتی، قانون کار، اخبار بازرگانی و اقتصادی کشور و … است. این درگاه در حال حاضر می‌تواند به محلی برای تبادل اطلاعات و تجربه میان تجار ایرانی و چینی تبدیل شود و قرار است با راه‌اندازی ارتباط برخط میان مخاطبان و علاقمندان چینی با اتاق تهران، سرعت ارتباط بین بازرگانان چینی با بازرگانان ایرانی را بیش از پیش افزایش دهد.

حضور بازرگانان ایرانی در شبکه‌های ارتباطی و اجتماعی چینی و نیز حضور دستگاه‌ها و شرکت‌های چینی در سایت‌ها و شبکه‌های ایران، فضای همکاری متقابل و تحقق اهداف مشترک از جمله همکاری در چارچوب سند همکاری ۲۵ ساله و نیز ابتکار کمربند-جاده را فراهم‌تر می‌کند.

اتاق بازرگانی تهران گسترش مناسبات خود با چین را نه‌تنها به واسطه ظرفیت‌های اقتصادی بی‌بدیل این کشور بلکه به جهت روابط دوستانه و عمیق دو طرف و هم‌چنین روابط تاریخی دو تمدن کهن آسیایی در حوزه تعاملات دو و چندجانبه از دوران راه ابریشم باستانی تاکنون در دستورکار قرار داده است.

سایت چینی زبان اتاق بازرگانی ایران را در این لینک می‌توانید دنبال کنیدhttps://cn.tccim.ir

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=36560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.