• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
10

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان: امروز سخترین دوران صنعت و تولید در کشور است

  • کد خبر : 19965
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان: امروز سخترین دوران صنعت و تولید در کشور است

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس خانه صنعت و معدن گیلان در نشستی که با اصحاب رسانه برگزار شد گفت : خانه صنعت و معدن گیلان پل ارتباطی بین مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت است فرهمند پور علی رییس خانه صنعت و معدن گیلان در نشست […]

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رییس خانه صنعت و معدن گیلان در نشستی که با اصحاب رسانه برگزار شد گفت : خانه صنعت و معدن گیلان پل ارتباطی بین مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت است

فرهمند پور علی رییس خانه صنعت و معدن گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : خانه صنعت ، معدن و تجارت از یاوران سازمان صنعت ، معدن و تجارت است .با گرد هم آوری مدیران و صاحبان صنایع تعامل را برقرار می کنیم و سعی می کنیم مشکلات را بدون واسطه منعکس کنیم .

او افزود : امروز سخترین دوران صنعت و تولید در کشور است .در واحد های تولیدی بالاترین  رکن پارامترهای درون سازمانی و برون سازمانی است .هر کدام از چرخه ها دچار تزلزل شود واحدهای تولیدی امکان تولید نخواهند داشت .

بخشی از قطعات برای تولید وابسته به خارج است چرخه تامین قطعات از لحظه سفارش تا ورود به کارخانه چند ماه زمان می برد اگر واحد تولیدی قادر به تامین ارز باشد و در حال حاضر تامین مواد اولیه بزرگترین معضل واحدهای تولیدی است .

او گفت : امیدواریم که با برنامه ریزی بتوانیم بر این مشکلات فایق آییم و عمده دغدغه ی واحدهای تولیدی سرپا نگهداشتن واحد است .

پور علی اذعان داشت : خوشبختانه مسوولین استانی تا حد زیادی همراه و کمک رسان بوده اند و انتظار ما این است که دولتمردان ما بر این مشکلات فایق آیند و اگر نتوانیم بر این معضلات غلبه کنیم در نیمسال دوم ۹۷ واحدهای تولیدی دچار مشکل خواهند شد .

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.