• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 4
9

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت سمنان: انتقاد از ممنوع‌الخروجی تولیدکنندگان بدهکار

  • کد خبر : 19762
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت سمنان: انتقاد از ممنوع‌الخروجی تولیدکنندگان بدهکار

دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان برگزار شد. علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این نشست گفت: شرایط اقتصادی اخیر در کشور بسیار حساس است به‌طوری‌که سران قوای سه‌گانه و رهبر معظم انقلاب این موارد را […]

دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان برگزار شد.

علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این نشست گفت: شرایط اقتصادی اخیر در کشور بسیار حساس است به‌طوری‌که سران قوای سه‌گانه و رهبر معظم انقلاب این موارد را موردتوجه قرار داده‌اند.

وی شرایط بروز ناهنجاری در جامعه را مهم دانست و ادامه داد: نباید اجازه بدهیم موارد همانند اقساط معوقه، مسائل بانکی و دیگر مسائل جاری، کار را به‌جایی برساند که یک واحد تولیدی را به تعطیلی بکشاند.

رئیس اتاق سمنان ادامه داد: بانک‌ها نباید در این برهه زمانی که تولید تحت فشار است، ضامنی را که سال‌های پیش ضمانت کرده ممنوع‌الخروج کنند و حساب‌های بانکی شرکت‌ها را مسدود سازند.

وی ادامه داد: تولید مضاعف و ایجاد اشتغال نقشه راه بخش خصوصی است و تا آنجا که در توان داریم در این جنگ اقتصادی مقاومت خواهیم کرد تا پیروز شویم.

جمعه‌ای از تصمیم گیران خواست اجرای قانون را هدف قرار دهند و اولویت را بر مُر قانون بگذارند تا دستورالعمل‌های سازمانی به نفع نهادها تفسیر نشود.

رئیس اتاق سمنان ضمن اشاره به تبصره ۱۶ قانون بودجه ادامه داد: طبق این مورد قانونی، جریمه دیرکرد باید طبق قرارداد اولیه ارزیابی و اجرایی بشود ولی اکنون‌که بیش از سه ماه و نیم از سال گذشته این مورد قانونی توسط هیئت‌مدیره بانک‌ها ابلاغ نشده است.

رئیس اتاق سمنان اضافه کرد: پیگیری‌های لازم از سوی دبیر کمیسیون‌های بانک‌ها به بانک مرکزی صورت پذیرفته ولی تاکنون اقدامی نشده است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.