• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
11

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: تامین اجتماعی از هیچ کس حتی وزیر تعاون حرف شنوی ندارد

  • کد خبر : 21839
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۳۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: تامین اجتماعی از هیچ کس حتی وزیر تعاون حرف شنوی ندارد

عبدالوهاب سهل آبادی رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به وضعيت و آمار اشتغال و فعاليت واحدهای صنعتی و توليدی گفت: واحدهایی که چندین سال صادرکننده نمونه بودند امروز در حال تعطیلی هستند. رهبر معظم انقلاب، رئيس جمهور و روسای ديگر قوا بر انسجام ملی و كار شبانه روزی برای گذار از […]

عبدالوهاب سهل آبادی رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به وضعيت و آمار اشتغال و فعاليت واحدهای صنعتی و توليدی گفت: واحدهایی که چندین سال صادرکننده نمونه بودند امروز در حال تعطیلی هستند. رهبر معظم انقلاب، رئيس جمهور و روسای ديگر قوا بر انسجام ملی و كار شبانه روزی برای گذار از بحران فعلی تاكيد دارند اما متاسفانه هنوز برخی مديران ملی و استانی درك درستی از شرايط ندارند و همچنان با حركت لاك پشتی تنها به منفعت سازمان خود فكر می كنند.

وی افزود: بانك ها همچنان به بهانه آيين نامه ها و دستور العمل های خود، بهره مركب مي گيرند، كارخانه ها را به تعطيلی می كشانند، سرمايه فعالان اقتصادی را می بلعند و روز به روز به بی كاری دامن می زنند. سازمان تامين اجتماعی كه در واقع بايد شريك دوران خوشی و ناخوشی توليد كنندگان باشد، بيشترين فشار و آسيب را به آنان وارد می‌کند و بدون اندك توجه به نيازهای درمانی كارگران، دفاتر تامین اجتماعی را بر خلاف قانون به‌ بهانه بدهی واحدهای تولیدی تمدید نمی‌كند.

رئيس اتاق بازرگانی اصفهان با انتقاد شديد از وضعيت سازمان تامین اجتماعی گفت: بارها مشكلات فعالان اقتصادی با تامين اجتماعی را در شورای گفت‌وگو بررسی و درباره آنها راهكار هايی را به تصويب رسانده ايم و اين مصوبات با امضای بالاترين مقام اجرايی استان به اين سازمان ابلاغ شده است اما متاسفانه هيچ توجهی به اين مصوبات نمی‌‌شود. كار به جايی رسيده است كه از نظر ما تامین اجتماعی از هیچ کس حتی وزیر تعاون حرف شنوی ندارد.

سهل آبادی در بخش ديگری از سخنان دولت و بخش خصوصی را به تلاش همه جانبه براي حل مشكلات مردم فرا خواند و گفت: شرايط فعلي با وضعيت كشور در روزهای آغازجنگ تحميلی قابل مقايسه نيست و با اتخاذ تدابير صحيح و علمی، استفاده از نظرات كارشناسان و نخبگان بخش خصوصي در تصميم گيری ها ، مبارزه قاطع و بی اغماض با سوءاستفاده كنندگان و مفسدان اقتصادی و اجتناب از اختلافات حزبي و گروهی به مشكلات غلبه كرد.

 

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=21839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.