• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
16

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:بانک‌ها و موسسات، تولید را در کشور از دور خارج کرد

  • کد خبر : 20402
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:بانک‌ها و موسسات، تولید را در کشور از دور خارج کرد

گرمیانی رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان غربی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گفت: وجود ده ها موسسه مالی و بانک با سودهای زیاد، تولید را در کشور از بین برد و اکنون شاهد بحران رکود در واحدهای تولیدی هستیم. به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،فاروق گرمیانی رئیس خانه صنعت […]

گرمیانی رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان غربی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گفت: وجود ده ها موسسه مالی و بانک با سودهای زیاد، تولید را در کشور از بین برد و اکنون شاهد بحران رکود در واحدهای تولیدی هستیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،فاروق گرمیانی رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان غربی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان در حضور وزیر کشور گفت: این بختک (احمدی نژاد) که بود که شیب ملایم افزایش نرخ دلار را چند برابر و بودجه اداره کشور را با افزایش سرسام آور نقدینگی چند ده برابر کرد که متاسفانه دولت دکتر  روحانی هم نتوانست بازار را کنترل و فقط بر روی آن سرپوش گذاشت.

وی ادامه داد: متاسفانه ده‌ها موسسه اقتصادی و بانک در مشهد و چند شهر دیگر بخاطر نزول خواری تاسیس و بعد از بحران و ورشکستگی آنها، استان های دیگر و مردم تاوان آن را دادند؛ چرا ما باید تاوان آن را بدهیم!!!

گرمیانی خاطر نشان کرد: کشور را این بانک ها و نزول خوارها از تولید دور و وارد بحران کردند و متاسفانه این وضعیت کماکان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=20402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.