• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
11

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران: به همت مردم و پشتوانه خون شهدا تحریم ها را پشت سرخواهیم گذاشت/تحریم های داخلی تولیدکنندگان را بیشتر آزرده كرده است.

  • کد خبر : 22495
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران:  به همت مردم و پشتوانه خون شهدا تحریم ها را پشت سرخواهیم گذاشت/تحریم های داخلی تولیدکنندگان را بیشتر آزرده كرده است.

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنعت پخش ایران(شعبه اصفهان) تاکید کرد: به همت ملت و پشتوانه خون شهداتحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت. به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهانسیدعبدالوهاب سهل آبادی ضمن تاكيد بر این موضوع که در شرایط موجود تولیدکنندگان و […]

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنعت پخش ایران(شعبه اصفهان) تاکید کرد: به همت ملت و پشتوانه خون شهداتحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت.
به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهانسیدعبدالوهاب سهل آبادی ضمن تاكيد بر این موضوع که در شرایط موجود تولیدکنندگان و بازرگانان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، گفت: اتاق بازرگانی اصفهان برای انتقال مشکلات به رییس جمهور، معاونین وی و همچنین وزرا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و سعی در رفع این مسایل داشته است. وی بیش از تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران، تحریم های داخلی را موجب ایجاد موانع بسیاری برای فعالان اقتصادی دانست و تاکید کرد: متاسفانه عدم همکاری بانک ها با فعالان اقتصادی، صدور بخشنامه های زیاد و بی مورد، دموکراسی شدید اداری و… محدودیت های زیادی برای تولیدکنندگان بخش خصوصی ایجاد کرده و فعالان اقتصادی از تحریم های داخلی بیش از تحریم های آمریکا علیه کشورمان آزرده شده اند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: قطعا با همت ملت و به پشتوانه خون شهدا تمامی تحریم ها و مشکلات امروز را پشت سر خواهیم گذاشت. وی در شرایط موجود حفظ تشکل ها و حمایت از آنها را یکی از راهکارهای رفع مشکلات دانست و تاکید کرد: اتاق بازرگانی به عنوان بازوی مشورتی سه قوه و زبان گویای مشکلات فعالان اقتصادی تمامی تلاش خود را جهت رفع مسایل و موانع تولید ملی به کار گرفته و آماده انتقال نظرات و پیشنهادات سازنده در این زمینه به مقامات کشور می باشد. سهل آبادی در ادامه از انجام اقدامات سازنده در زمینه حل مشکلات کارگران و بدهی فعالان اقتصادی به بانک ها توسط اتاق بازرگانی خبر داد و اظهارامیدواری نمود: با تعامل هر چه بیشتر مسوولین موانع موجود رفع شود.
وفاتقی پوریان، عضو هیات مدیره انجمن شرکت های صنعت پخش ایران نیز تشکیل کمیته های ذیل انجمن را نقطه عطفی برای این انجمن دانست و گفت: از آنجا که طبق قانون توسعه محیط کسب و کار بخشی ازمصوبات دولت منوط به مشارکت فکری و تخصصی بخش های خصوصی از جمله تشکل ها شده است، تشکیل و تقویت کمیته ها در این زمینه بسیار حایز اهمیت است. وی از رقم خوردن اتفاقات خوبی برای انجمن شرکت های صنعت پخش ایران در آینده نزدیک خبر داد.در ادامه حسین همتی نژاد، رییس هیات مدیره انجمن صنعت پخش اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اینکه این انجمن یکی از بزرگ ترین تشکل های اتاق اصفهان است، گفت: این مهم و ادامه دستاوردهای این انجمن بدون تعامل و همراهی اعضاء امکانپذیر نخواهد بود. وی افزود: امروز انجمن به مرجعی برای اعضا خود تبدیل شده و در قالب کمیته های شکل گرفته با بسط نگاه تعاملی و بهبود کسب و کار خود توانسته ایم گام های مثبتی برداریم. همتی نژاد افزایش تعامل و اخذ اختیارات از برخی ارگان های دولتی را از جمله دستاوردهای مهم این انجمن دانست و ابراز امیدواری نمود: هیات مدیره انتخابی در راستای این موارد اقدامات بیشتری انجام دهند. در ادامه جلسه چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن شرکت های صنعت پخش برگزار و در نهایت پس از رای گیری اعضاء محمدرضا آذربایجانی، امیررضا مقاره عابد، مهدی علیخانی، حسین همتی نژاد، سید مجید هاشمی، مجتبی جعفری،محمود نظری، حسین ناصرپور و مصطفی محمدی نژاد به عنوان اعضاء هیات مدیره و و حمیدرضا رادمهر و وحید امامی نیز به ترتیب به عنوان بازرس اصلی وعلی البدل انجمن شرکت های صنعت پخش اصفهان انتخاب شدند.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=22495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.