• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 7221اخبار امروز : 0
10

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی: يك موسسه بخشنامه اي در تامين اجتماعي استان صنايع را به تعطیلی کشانده

  • کد خبر : 20026
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی: يك موسسه بخشنامه اي در تامين اجتماعي استان صنايع را به تعطیلی کشانده

رييس خانه صنعت معدن استان مركزي گفت: يك موسسه بخشنامه اي در دل سازمان تامين اجتماعي استان مركزي عامل تعطيلي صنايع استان شده است و بايد در مقابل اين رفتارها و اقدامات ايستاد. به گزارش ايسنا، منطقه مركزي، مردانی در جشن بزرگداشت روز صنعت و معدن استان مركزي اظهار كرد: استان مركزي هفتمين استان درآمدزاي […]

رييس خانه صنعت معدن استان مركزي گفت: يك موسسه بخشنامه اي در دل سازمان تامين اجتماعي استان مركزي عامل تعطيلي صنايع استان شده است و بايد در مقابل اين رفتارها و اقدامات ايستاد.

به گزارش ايسنا، منطقه مركزي، مردانی در جشن بزرگداشت روز صنعت و معدن استان مركزي اظهار كرد: استان مركزي هفتمين استان درآمدزاي كشور است. از كل ماليات هاي اخذ شده در استان ٥٣ درصد آن توسط بخش صنعت و تنها ٣ درصد آن توسط اصناف برداخت شده است و به اين رويه اعتراض داريم .

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاكيد براينكه با فشارهاي مختلف، اسلحه سربازان جنگ اقتصادي كشور را نگيريم، افزود: افرادی در يك موسسه حسابرسي در دل تامين اجتماعي استان مركزي با اقدامات خود و تعيين جرائم سنگين مالياتي براي صنايع تمام استان را روي آتش گذاشته اند .

مرداني با بيان اينكه بارها خواستار تشكيل جلسه با اين افراد شده ايم، اما به نتيجه اي نرسيده ايم ، تصريح كرد: استان مركزي و صنعتگران تحمل و طاقت اين ظلم روشن را ندارند .

وي عنوان كرد: متاسفانه بخشنامه هاي ستاد اقتصادمقاومتي در برخي از دستگاه هاي اجرايي استان رعايت و اجرا نمي شود و با رفتار توهين آميز، تهديد و زور با صنعت رفتار مي كنند كه اين رفتارها در استان امام راحل به هيج عنوان قابل قبول نيست. بايد استان را از اين فساد و رفتارهاي غيرقانوني نجات داد .

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=20026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.