• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 1
16

رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران:مشكلات اقتصادي و راه حل آن مشخص است/ قواي سه گانه متحد شوند

  • کد خبر : 19905
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران:مشكلات اقتصادي و راه حل آن مشخص است/ قواي سه گانه متحد شوند

آيين بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور معاون وزير و رييس سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران،استاندار، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، روساي سازمان ها و نهاد هاي دولتي و جمع كثيري از فعالان اقتصادي استان اصفهان صبح امروز (يكشنبه) برگزار شد. به گزارش بازنيوز، سيد عبدالوهاب […]

آيين بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور معاون وزير و رييس سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران،استاندار، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، روساي سازمان ها و نهاد هاي دولتي و جمع كثيري از فعالان اقتصادي استان اصفهان صبح امروز (يكشنبه) برگزار شد.
به گزارش بازنيوز، سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در آيين با اشاره به گلايه فعالان اقتصادي ، توليد كنندگان و صنعت گران گفت: وضعيت امروز ما به يتيماني مي ماند كه با وجود فراموشي هنوز به موفقيت ، رشد و تعالي اميدوار است.شرايط بسيار مشكل و در اين شرايط جشن گرفتن بي معنا است و اين مراسم براي تبادل نظر و انتقال موانع و تجليل از مقام والاي قهرمانان و ايثارگران جبهه اقتصادي تشكيل شده است.
وي خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت:  خواسته هاي ما ساده و مشخص است و براي آن راه حل هاي تعريف شده وجود دارد، اما عليرغم اطلاع همگاني ، هنوز همه مشكلات از جمله ماليات بر ارزش افزوده، عدم همكاري تامين اجتماعي، فشارهاي سازمان امور مالياتي باقي مانده است.
سهل آبادي با اشاره به منويات رهبري در خصوص تعامل و اتحاد قواي سه گانه براي بهبود وضعيت اقتصادي گفت: انتظار ما اين است نسخه واحدي براي حل مشكلات ارائه شود و اختلاف نظرها و مناقشات سياسي و جناحي به جامعه كشيده نشود.
رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در بخش ديگري از سخنان خود به معرفي فعاليت هاي اين تشكل در استان هاي مختلف كشور پرداخت و گفت:  هاب صادراتي و تجاري ايرانيان تشكيل شده و آسيب شناسي واحدهاي صنعتي و توليدي به سرعت انجام خواهد شد وپس از آن راه حل هاي اجرايي به تفكيك هر واحد، بدون دريافت هزينه ، ارائه خواهد شد.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.