• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
8

رونمايي از نمادهاي برند شهري اصفهان/ سهل آبادي: براي توسعه همه جانبه و پايدار اصفهان تلاش مي كنيم/

  • کد خبر : 22458
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
رونمايي از نمادهاي برند شهري اصفهان/ سهل آبادي: براي توسعه همه جانبه و پايدار اصفهان تلاش مي كنيم/

به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومي اتاق بازرگاني اصفهان ، سید عبدالوهاب سهل آبادی در این جلسه گفت:اتاق بازرگانی اصفهان برای طراحی و تصويب برند شهری از هیچ تلاش و هزینه ای فروگذار نبود و امیدوار است که بخش های عمومی و خصوصی شهر در اجراي اين پروژه مشارکت کنند. وی ضمن تقدير […]

به گزارش بازنيوز به نقل از روابط عمومي اتاق بازرگاني اصفهان ، سید عبدالوهاب سهل آبادی در این جلسه گفت:اتاق بازرگانی اصفهان برای طراحی و تصويب برند شهری از هیچ تلاش و هزینه ای فروگذار نبود و امیدوار است که بخش های عمومی و خصوصی شهر در اجراي اين پروژه مشارکت کنند.
وی ضمن تقدير از حمايت هاي استانداري و شهرداري اصفهان گفت:اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی همواره تلاش کرده در زیرساخت های اقتصادی مانند ایجاد مرکز پیمانکاری فرعی (spx) ،مرکز توسعه فناوری و سرمایه گذاری (itdo) و برند شهری اصفهان سرمایه گذاری كرده و زمینه توسعه اقتصادی پایدار اصفهان را فراهم کند.
وی از راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی بین الملل جوانان (Jcci) در اتاق بازرگانی اصفهان به همت شورای عالی جوانان اتاق خبر داد و گفت:ایجاد شورای عالی جوانان در این دوره اتاق زمینه حضور جوانان دانشجو و فعال اقتصادی را در رویدادهای کارآفرینی مانند استارت آپ فراهم ساخته است .
وی با اشاره به جمعیت حدود ٥ میلیون نفري گرجستان و جذب سالانه ٧ میلیون گردشگری خارجی گفت:ظرفیت استان اصفهان به مراتب از کشورهای آسیای میانه در جذب گردشگر بیشتر است و دولت و بخش خصوصی باید تلاش بیشتری کنند .
محمدرضا رجالی رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گردشگران خارجی را به دو بخش مستقل و گروهی تقسیم بندی کرد و گفت:٩٠درصد گردشگران به صورت مستقل و ١٠درصد به صورت گروهی مسافرت می کنند و ایران در جذب گردشگران مستقل توانایی جذب دارد .
وی با اشاره به زیرساخت های گردشگری ایران بویژه در بخش بوم گردی گفت : تنوع گردشگری در ایران شامل بوم گردی ، آثار تاریخی و فرهنگی می تواند برای گردشگران مستقل جذاب باشد.
رجالی با اشاره به ورود روزانه ١٥٠ هزار نفر گردشگر عراقی از مرزهای ایران در تابستان گفت:با توجه به افزایش نرخ دلار باید از این فرصت برای جذب گردشگران خارجی به ویژه همسایگان بهره برد.
فریده روشن رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان در این جلسه با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری و رویکرد شورای شهر پنجم به این صنعت گفت:اول آذر روز اصفهان می تواند یکی از جذابیت های گردشگری اصفهان باشد.
محمد زاهدی مشاور کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از تدوین تقویم گردشگری اصفهان خبر داد و گفت:کلیه رویدادها و مناسبت هایی اصفهان در این تقویم معرفی می شود.
استاد دانشگاه شیخ بهایی خواستار تشکیل هر چه سریعتر سازمان مدیریت برند شهری اصفهان با هدف سازمان دهی و معرفی برند شهری در کشورهای هدف شد و گفت:فرصت های توسعه صنعت گردشگری در حال گذارست و بخش دولتی و خصوصی استان باید سرعت بیشتری به خرج دهند . رضا گنجوی مدیر پروژه برند شهری اصفهان در این جلسه با تشریح روند انتخاب برند اصفهان گفت:تشکیل سازمان مدیریت برند گردشگری یکی از مهمترین رکن برند شهری است تا بتواند بر این برند مدیریت کند.
وی بازاریابی شهرها و کشورهای مقصد ،مدیریت تجربه گردشگر،مدیریت کسب و کارهای برند گردشگری و توسعه پایدار و جذب سرمایه گذار را از بخش های مهم سازمان مدیریت برند شهری برشمرد.
حلقه گمشده گردشگری ایران ارایه خدمات استاندارد به گردشگران است
پرفسورجعفر جعفری مدرس بین المللی گردشگری در این جلسه گفت:هدف صنعت گردشگری فقط درآمدزایی و سوددهی نیست بلکه آشنایی گردشگران با فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشورهای دیگر است. وی با اشاره به اینکه تعداد گردشگر بدون مرز از یک میلیارد نفر گذشته است،افزود:تمرکز بر گردشگران بدون مرز و مستقل می تواند سالانه چند میلیون نفر را به ایران برای آشنایی با فرهنگ مردم این کشور بکشاند.
وی متمایزترین رکن گردشگری را ارایه خدمات و سرویس مناسب به گردشگران برشمرد و گفت:رقابت کشورها در جذب گردشگر در بخش رقابت خدمات بهتر و متمایزتر است .
علیرضا سالاری رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اصفهان در این جلسه خواستار معرفی برند شهری اصفهان از طریق رسانه های جمعی و گروهی شد و افزود:برای توسعه صنعت گردشگری برند شهری یکی از ابزارهای لازم نه کافی است .
مختاری عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در این جلسه خواستار شناسایی مزیت های رقابتی صنعت گردشگری اصفهان و تمرکز بر آن شد و افزود:گردشگری بخشی از ژئواکونومیک است و ایران می تواند از این مزیت برای توسعه اقتصادی و تاثیرگذاری اش استفاده کند
در پایان این جلسه شرکت کنندگان از نمادها و محصولات توليد شده با برند شهری اصفهان رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=22458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.