• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
کل اخبار 7221اخبار امروز : 0
9

رئیس خانه صنعت استان قزوین: دولت برای خروج از بحران باید برنامه داشته باشد

  • کد خبر : 20073
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
رئیس خانه صنعت استان قزوین: دولت برای خروج از بحران باید برنامه داشته باشد

رئیس خانه صنعت استان قزوین گفت: دولت با کمک مجلس برای رونق فضای کسب و کار با جدیت ورود کند و برای خروج از مشکلات برنامه داشته باشد. به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز صنعت و معدن در مراسمی با حضور قبادیان معاون اموزش و پژوهش و فناوری وزارت صنعت. معدن و تجارت، زاهدی […]

رئیس خانه صنعت استان قزوین گفت: دولت با کمک مجلس برای رونق فضای کسب و کار با جدیت ورود کند و برای خروج از مشکلات برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز صنعت و معدن در مراسمی با حضور قبادیان معاون اموزش و پژوهش و فناوری وزارت صنعت. معدن و تجارت، زاهدی استاندار و جمعی از صنعتگران از پیش کسوتان صنعت و معدن و اصناف استان تجلیل شد.

علی محمد زمانی در این مراسم اظهار کرد: اگر تولید مهم است چرا باید بیشترین وقت خود را برای حل مشکلات بانکی، مالیاتی و  بیمه ای هدر دهیم.

وی یادآور شد: در بخش صادرات هم با مشکلات جدی مواجهیم. اگر دست تولید کننده را نمی گیریم پایش را رها کنید، اگر تولید را باور دارید باید تصمیمات مسئولان دولتی بر اساس خدمت به تولید باشد.

رئیس خانه صنعت استان قزوین بیان کرد: در شرایطی هستیم که حتی برای بحران هم برنامه نداریم تصمیمات ما بین بد و بدتر بوده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با گذشت چند سال هنوز دستاوردی نداشته است اظهار کرد: امروز نیاز داریم که مدیران با انگیزه تر و چابک تر در مسند امور قرار گیرند تا از بحران اقتصادی عبور کنیم.

زمانی بیان کرد: انتظار داریم دولت با کمک مجلس برای رونق فضای کسب و کار با جدیت ورود کند و برای خروج از مشکلات برنامه داشته باشد.

در این مراسم از ۵۴ نفر واحد نمونه شامل ۲۹ واحد نمونه. ۸ طرح تحقیقی. ۸ طرح نمونه صنعتی، ۶ پیش کسوت صنعتی. ۳ پیشکسوت معدنی و ۸ پیشکسوت اصناف تجلیل شد

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=20073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.