• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
12

در نشست خبری مطرح شد؛ صنعتگران و معدن کاران برتر استان تهران معرفی می شوند

  • کد خبر : 19819
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
در نشست خبری مطرح شد؛ صنعتگران و معدن کاران برتر استان تهران معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دبیر همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان تهران، در نشست خبری افزود : این مراسم  ۲۵ تیر و در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما با حضور مسئولان دولتی و همچنین فعالان بخش خصوصی برگزار خواهد شد. سید علی صدری، با اشاره به رشد ۴۰ درصدی واحدهای برتر […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دبیر همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان تهران، در نشست خبری افزود : این مراسم  ۲۵ تیر و در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما با حضور مسئولان دولتی و همچنین فعالان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

سید علی صدری، با اشاره به رشد ۴۰ درصدی واحدهای برتر نسبت به سال گذشته افزود: بر اساس گزارشهای میدانی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و تحقیقاتی که از این واحدها به عمل آمد، امسال در مجموع ۳۷ واحد و پیشکسوت و برتر استان تهران معرفی خواهند شد.

علی صدری تصریح کرد: در این مراسم از میان واحدهای صنعتی و معدنی برتر استان تهران در بخش های مختلفی از جمله صنایع فلزی، غذایی، نساجی، صنایع الکترونیک، صنایع شیمیایی، صنایع معدنی ، مکتشف نمونه ، معادن روباز، پیشکسوت صنعتی، پیشکسوت معدنی ، صنایع کوچک و SME ها ،​کار آفرین برتر و نیز خوشه صنعتی تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان تهران در خصوص نحوه انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی برتر استان تهران گفت: شاخص های عملیاتی از جمله رشد ناخالص ارزش افزوده تولیدی، ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود در انتخاب این واحدها مد نظر قرار گرفته است.

علی صدری افزود: همچنین سعی شده از معرفی واحدهایی که درگذشته انتخاب شدند پرهیز شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.