• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
17

در قالب سه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران ؛روسیه، ازبکستان و تاجیکستان میزبان کالای ایرانی می شود

  • کد خبر : 19147
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
در قالب سه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران ؛روسیه، ازبکستان و تاجیکستان میزبان کالای ایرانی می شود

به منظور توسعه تجارت خارجی و معرفی پتانسیل های صنعتی کشور، سه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای روسیه، ازبکستان و تاجیکستان برگزار می شود. دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان این مطلب تصریح  کرد: با توجه به نقش نمایشگاهها در رونق صادرات غیرنفتی و افزایش مبادلات تجاری و معرفی […]

به منظور توسعه تجارت خارجی و معرفی پتانسیل های صنعتی کشور، سه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای روسیه، ازبکستان و تاجیکستان برگزار می شود.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان این مطلب تصریح  کرد: با توجه به نقش نمایشگاهها در رونق صادرات غیرنفتی و افزایش مبادلات تجاری و معرفی توانمندیهای تولیدی کشور این سه نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با پشتیبانی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از سوی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان، فیروز ابراهیمی تصریح کرد: نمایشگاه اختصاصی کشورمان در ازبکستان مرداد ماه، تاجیکستان شهریور ماه و روسیه در مهرماه ۹۷ برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه روسیه با ایجاد مراکز نظیر “فود سیتی” در مسکو شرایط مطلوبی را برای حضور مستقیم تولیدکنندگان و تجار ایرانی فراهم کرده است ادامه داد: تاجیکستان و ازبکستان نیز بازار خوبی برای کالای ایرانی به شمار می آید و شرکتهای ایرانی می توانند با حضور در این نمایشگاهها از یارانه ۴۰درصدی هزینه اجاره غرفه استفاده نمایند.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: این نمایشگاهها با حضور شرکتهای تولیدی در زمینه های مختلف صنایع غذایی، بهداشتی، درمانی، ماشین آلات، مصالح ساختمانی، فرش و لوازم خانگی و خدمات فنی و مهندسی برگزار می گردد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه ساخت ایران در تیرماه خبر داد و ادامه داد: این نمایشگاه ۷ تا ۱۱ تیرماه با حضور گسترده اعضاء خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و تولیدکنندگان کشور در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزارمی شود

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.