• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 7221اخبار امروز : 5
11

در روز صنعت و معدن استان زنجان /رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان : صنعتگران از وضع قوانین ناگهانی رنج می‌برند

  • کد خبر : 19850
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
در روز صنعت و معدن استان زنجان /رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان  : صنعتگران از وضع قوانین ناگهانی رنج می‌برند

رئیس خانه صنعت،  معدن و تجارت استان زنجان در روز صنعت و معدن استان با اشاره به اینکه صنعتگران سربازان امروز کشور هستند، گفت: امروز سربازان این مرز و بوم تنها هستند. سید سجاد نباتچیان با بیان اینکه توپ و تفنگ سربازان اقتصادی؛ مغز اقتصاددانان و بازوی کارگران است،  افزود: متاسفانه با وجود همه تلاش‌ها […]

رئیس خانه صنعت،  معدن و تجارت استان زنجان در روز صنعت و معدن استان با اشاره به اینکه صنعتگران سربازان امروز کشور هستند، گفت: امروز سربازان این مرز و بوم تنها هستند.

سید سجاد نباتچیان با بیان اینکه توپ و تفنگ سربازان اقتصادی؛ مغز اقتصاددانان و بازوی کارگران است،  افزود: متاسفانه با وجود همه تلاش‌ها وضعیت امروز ما بحرانی و سخت است.

نباتچیان با بیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان اجباری نشان وضعیت صنعت و اقتصاد نیست؛ اضافه کرد: شرکت‌هایی وجود دارد که با وجود داشتن چند صد کارگر ۶ یا ۷ خط تولیدی غیر فعال دارند.

عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت ایران ، همچنین  با اشاره به فعالیت تک شیفت برخی شرکت‌ها عنوان کرد: این اقدام برای آن است که شرکت‌ها بگویند زنده هستند.

وی،  با مشابه خواندن شرایط اقتصادی کنونی با جنگ ایران در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: تنها تفاوت این دوره با هشت سال دفاع مقدس آن است که امروز سربازان اقتصادی کشور از دو طرف داخل و خارج بمباران می‌شوند.

نباتچیان با بیان اینکه مشکل صنعتکاران استان زنجان در سطح ملی است؛ اظهار کرد: خوشبختانه مدیران در استان همراه بوده و مشکلی وجود ندارد.

رئیس خانه صنعت؛ معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه قوانین ناگهانی و خلق الساعه پدر صنعتگران را در آورده است؛ بیان کرد: همکاران ما درخواست دارند مجلس در حوزه صنعت قانونی مصوب نکند.

وی، با اشاره به اینکه بالاترین رقم مالیات توسط صنعت پرداخت می‌شود؛ اضافه کرد: درد این است که طبق قانون از ما مالیات دریافت نمی‌شود.

نباتچیان با اشاره به تصویب قانون کار عنوان کرد: قانونی تصویب شد که نه به نفع کارگر؛ نه تولیدکننده و نه تولید است و تاکنون هم جرات نکرده‌ایم آن را اصلاح کنیم.

رئیس خانه صنعت؛ معدن و تجارت استان زنجان قانون مشاغل سخت و زیان آور را از دیگر موضوعات خواند که موجب از دست رفتن نیروی توانمند در شرکت ها خواند و افزود: این قانون موجب آسیب به شرکت‌ها شد.

وی در پایان بااشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: ۳۰ درصد سهم صنایع از این قانون پرداخت نشده است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.