• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7207اخبار امروز : 4
12

حمايت تشكل ها و فعالان اقتصادي از استعفاي نمايندگان مجلس؛ دولت تدبير و اميد وعده هاي خود به مردم اصفهان را فراموش كرده است.

  • کد خبر : 23051
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۰۸
حمايت تشكل ها و فعالان اقتصادي از استعفاي نمايندگان مجلس؛ دولت تدبير و اميد وعده هاي خود به مردم اصفهان را فراموش كرده است.

تشکل های اقتصادی وصنعتی استان اصفهان از استعفاي نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به حذف اعتبار پروژه هاي آب رساني اين استان در بودجه سال آينده حمايت كردند. به گزارش باز نيوز ،تشکل های اقتصادی وصنعتی استان اصفهان از استعفاي نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به حذف اعتبار پروژه هاي آب رساني اين […]

تشکل های اقتصادی وصنعتی استان اصفهان از استعفاي نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به حذف اعتبار پروژه هاي آب رساني اين استان در بودجه سال آينده حمايت كردند.
به گزارش باز نيوز ،تشکل های اقتصادی وصنعتی استان اصفهان از استعفاي نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به حذف اعتبار پروژه هاي آب رساني اين استان در بودجه سال آينده حمايت كردند. متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل مي باشد.
زاینده رود به عنوان یکی از ماندگارترین و هستی بخش ترین گنجینه های سرزمین شکوهمند ایران ،علاوه بر اهدای بی دریغ حیات و طراوت به مردم، سرشار از زیبایی های ناب و ارزشمندی بود که گردشگران اقصی نقاط دنیا را برای بهره مندی از مواهب چشم نواز این موهبت خدادادی به پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی فرا می خواند و اکنون در اثر اهمال  دولت های گذشه و حال به یکی از غم انگیزترین نتایج سوء تدبیر در مدیریت کشور تبدیل گردیده است .
جایگاه ویژه ای که مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل یک ملت از آن برخوردار است و نقش مهم این نهاد در انعکاس خواست ها و مطالبات  مردم موجب شده تا بنیان گذار فقیدجمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب  بارها و بارها در سخنانشان بر این جایگاه مهم و بنیادی  پای فشرده و بر آن تاکید نمایند .
نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در راستای همین نقش  و مسئولیت مهم در سال های اخیر ، پیگیری بحران آب در فلات مرکزی کشور و رودخانه زاینده رود را در دستور کار خود قرار داده و بر حل این بحران ملی همت گمارده اند.
تشکل های اقتصادی و صنعتی استان اصفهان به نمایندگی از جامعه کار و تولید ضمن قدردانی و حمایت قاطع از اقدامات نمایندگان راستین ملت به خصوص استعفای اخیر آنان در  اعتراض به عدم تحقق وعده های مکرر رییس محترم جمهور و دولت تدبیر و امید در احیای رودخانه زایند رود، بر احقاق حق مردم قدرشناس، فهیم، شهید پرور، انقلابی و مومن استان اصفهان تاکید کرده و مجدداً خطر عدم امکان تامین آب شرب و سایر نیازهای آبی ساکنان فلات مرکزی را در آینده نه چندان دور یادآور می گردد.
اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان
خانه صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان
کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=23051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.