• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 7187اخبار امروز : 0
14
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

بروکراسی‌های سخت اداری مانع پیشرفت صنعتگران است

  • کد خبر : 39863
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
بروکراسی‌های سخت اداری مانع پیشرفت صنعتگران است
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های اهالی صنعت گفت: بروکراسی‌های سخت اداری مانع پیشرفت صنعتگران است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، “محمد حسین باقری” عصر روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن، با بیان اینکه صنعتگران انسان‌های فداکاری هستند که در زمینه اقتصاد و اشتغال جوانان کشور همواره تلاش می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه برخی مسئولان وعده‌هایی به صنعتگران می‌دهند که آن‌ها را پشت گوش می‌اندازند.
وی افزود: اقتصاد کشور وابسته به تولید است؛ اگر تولید کننده مواد اولیه را تامین کند و موانع تولید برای صنعتگران رفع شود، اشتغال زایی و اقتصاد در کشور رونق می‌یابد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: از نمایندگان مجلس نیز خواستاریم که صنعتگران را در امر تولید یاری کنند چرا که صنعتگران باید بتوانند بدون دغدغه و مشکلی در بازارهای جهانی رقابت کنند.
وی با بیان اینکه برخی بروکراسی‌های سخت اداری مانع پیشرفت صنعتگران است، تصریح کرد: در ابتدا مدیریت این خانه صمت استان را مشارکتی کردیم که این اقدام باعث شد واحد‌های تولیدی را حمایت کرده و مشکلات آنها را مرتفع کنیم.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه کسی که در کار تولید است، قطعا مملکت دوست داشته و به فکر رونق اقتصادی کشور است، گفت: خوشبختانه توانستیم مشکلات واحد‌های تولیدی تعطیل را با کمک خانه صمت استان را برطرف و به چرخه اقتصاد برگردانیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=39863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.