• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 0
7

اولین محموله ماکارونی ایران به آمریکا صادر شد

  • کد خبر : 19040
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
اولین محموله ماکارونی ایران به آمریکا صادر شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، جواد رزاقی افزود: محصولات تولیدی ما علاوه بر کشورهای آفریقایی، آسیایی، اروپایی و کانادا، به شهرهای نیویورک، آتلانتا، هیوستون تگزاس، دالاس، نوادا و کالیفرنیا در کشور آمریکا صادر می شود. وی با اشاره به این که از ابتدای تاسیس تفکر ما صادرات محور بوده است، بیان کرد: در حال حاضر […]

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، جواد رزاقی افزود: محصولات تولیدی ما علاوه بر کشورهای آفریقایی، آسیایی، اروپایی و کانادا، به شهرهای نیویورک، آتلانتا، هیوستون تگزاس، دالاس، نوادا و کالیفرنیا در کشور آمریکا صادر می شود.
وی با اشاره به این که از ابتدای تاسیس تفکر ما صادرات محور بوده است، بیان کرد: در حال حاضر این شرکت به بیش از ۸۰ کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادرات انجام می دهد.
رزاقی اظهارداشت: با وجود خروج آمریکا از برجام، این موضوع مانع صادرات محصولات تولیدی ما به آن کشور نخواهد شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ما در حوزه سیاست خارجی پیشرفت خوبی داشته ایم به طوری که در گذشته تمامی کشورها در سازمان ملل و شورای حکام مخالف ما بودند اما امروزه همراه ما شده اند.
رزاقی افزود: تحریم های خصمانه از زمان انقلاب بصورت مستمر وجود داشت و آمریکا سعی داشت با از بین بردن زیرساخت ها، ما را به خود وابسته کند اما این دلیل بر عدم صادرات به آن کشور نشد.
مدیر فروش و بازاریابی این شرکت تولید کننده ماکارونی گفت: برای رسیدن به این هدف باید از لحاظ کیفی محصولاتمان را هم تراز با دنیا می کردیم که این امر محقق شد و ما با علم و دانش خاص، محصولات و تولیداتی هم تراز با کالاهای جهانی از نظر کیفیت، بسته بندی و قیمت رقابتی به بازار عرضه کردیم.
وی اظهارداشت: وجود برندهای معتبر، توان رقابت بیشتری در بازار ایجاد می‌کند، زیرا بازار مربوط به یک برند معتبر و قوی، حتی در حضور رقبای قوی، پایدار می‌ماند و ایجاد برندهای ملی به طور قطع در بحث صادرات غیرنفتی و اشتغال‌زایی، کمک بسزایی به دولت و اقتصاد کشور خواهد کرد.
وی گفت: صادرات برای صادرکننده سودی ندارد چرا که در بازارهای رقابتی با توجه به مشکلاتی اعم از قیمت محور بودن بازارها، دامپینگ رقبا و موانع تعرفه ای و غیر تعرفه ای جهت ورود به بازارها و غیره، رقابت بسیار دشوار است و تنها برای برندینگ و بین المللی شدن وارد بازار صادرات می شویم.
وی از دولت تقاضای حمایت معنوی کرد و گفت: ما بیش از حمایتهای مالی دولت، حمایتهای معنوی و دپیلماتیک دولت را خواستاریم. تقویت سفارتخانه های ما در حوزه تجارت و اقتصاد و کمک به تجار و صادرکنندگان ما توسط وزارت امور خارجه در حوزه امضای توافقنامه های تجاری و تعرفه های ترجیحی و نیز فعال تر شدن رایزنان بازرگانی ما در کشورهای هدف صادراتی از نیازهای معنوی ما محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=19040

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.