• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7208اخبار امروز : 5
17

اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت بوشهر انتخاب شدند

  • کد خبر : 22584
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت بوشهر انتخاب شدند

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در آیین برگزاری این انتخابات گفت: برای تقویت تشکل های این حوزه و با هدف کمک به توسعه و بهبود جایگاه صنعت در اقتصاد استان و کشور این انتخابات برگزار شد. سید حسین حسینی محمدی افزود: در این انتخابات ۹ نفر از روسای هیات […]

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در آیین برگزاری این انتخابات گفت: برای تقویت تشکل های این حوزه و با هدف کمک به توسعه و بهبود جایگاه صنعت در اقتصاد استان و کشور این انتخابات برگزار شد.
سید حسین حسینی محمدی افزود: در این انتخابات ۹ نفر از روسای هیات مدیره انجمن های تخصصی صنایع همگن مدیران اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران حضور داشتند.
وی بیان کرد: حضور موثر و سودمند صادرات صنعتی استان بوشهر در بازارهای داخلی و بین المللی و بهره گیری از ارتباطات داخلی و خارجی برای تقویت توان صنعتی، علمی و فناوری صنایع استان بوشهر از جمله ضرورت های وجود چنین تشکل هایی است.
حسینی محمدی ادامه داد: طبق سیاست ها و استراتژی های کلان در وزارتخانه متبوع و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این سازمان تا کنون ۹ انجمن تخصصی صنایع همگن در بخش های مختلف تولیدی استان شامل انجمن های صنایع همگن مواد غذایی، دریایی، برق و الترونیک، فلزی، شیمیایی و سلولزی، شن و ماسه و گچ، بتن و قطعات بتنی، خدمات فنی و مهندسی و آسانسور و پله برقی با مشارکت داوطلبانه مدیران واحد های تولیدی استان بوشهر تشکیل شده است.
وی افزود: تشکل های تخصصی در هر بخش از صنایع می توانند تا حدودی راهبری علمی و تحقیقاتی در مسائل مربوط به بنگاه های اقتصادی را ساماندهی کند.
حسینی محمدی بیان کرد: مشارکت فعال انجمن ها در تصمیم گیری های گوناگون و حضور در کمیسیون ها و کارگروه های مربوطه می تواند تاثیر زیادی در توانمندسازی و رفع نیازهای بنگاهای تولیدی داشته باشد.
در این آیین غلامرضا بحریه، حسین حیدری، عبدالرضا مظفری، علیرضا یزدان پناه و سید عباس فرحی بوشهری به عنوان اعضای هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان بوشهر انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=22584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.