• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
9

دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران تاکید کرد: ضرورت ارتقا کیفیت و بهره وری نان

  • کد خبر : 16049
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۴
دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران تاکید کرد: ضرورت ارتقا کیفیت و بهره وری نان

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، بر لزوم بهبود کیفیت و ارتقای بهره وری و راندمان تولید نانهای داخلی و تقویت حضور استارتاپها در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان تاکید کرد. خبرگزاری ایرنا کاوه زرگران در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان در محل […]

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، بر لزوم بهبود کیفیت و ارتقای بهره وری و راندمان تولید نانهای داخلی و تقویت حضور استارتاپها در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

کاوه زرگران در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان در محل هتل پارسیان آزادی تهران، افزود: صنعت غذایی کشور با گردش مالی بیش از۸۰ هزار میلیارد ریالی نقش پررنگی در اقتصاد کشور دارد.
زرگران افزود: آرد و نان علاوه بر اهمیت استراتژیک، در باورها و اعتقادات مردم به عنوان کالای مقدس برای آحاد جامعه و دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو برگزاری این نمایشگاه از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار است.
وی با اشاره به وجود زیرساخت های متعدد در صنعت آرد و نان کشور از جمله هنرستان، آکادمی و دانشگاه آرد و نان افزود: انتظار اتحادیه های مختلف این حوزه آن است که بتوان با حضور و مدیریت شرکت نمایشگاهی «مسه اشتوتگارت» آلمان بتوان هرچه بیشتر به ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه آرد و نان در کشور پرداخت و تاثیر آن را در بهبود کسب و کار و فضای اقتصادی کشور شاهد باشیم.
زرگران ادامه داد: با وجود بیش از ۷۰ هزار واحد نانوایی سنتی، بخش اعظم بازار نان داخل سنتی است و باید بتوانیم همین نان ها را با بهره وری بالاتر، بهبود کیفیت و با استفاده از ماشین آلات مدرن روز تولید کنیم.
وی همچنین با اشاره به توسعه استارتاپ ها در چند سال گذشته در کشور و عدم فعالیت پر رنگ آنها در حوزه آرد و نان، ابراز امیدواری کرد دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آرد و نان تهران محل مناسبی برای معرفی و توسعه این استارتاپ ها باشد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.