• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
11

بازدید رییس هیات عامل ایدرو و رییس خانه صنعت و معدن استان مازندران از شرکت دیزل سنگین ایران

  • کد خبر : 15021
  • ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
بازدید رییس هیات عامل ایدرو و رییس خانه صنعت و معدن استان مازندران از شرکت دیزل سنگین ایران

به گزارش شاتا به نقل از ایدرونیوز ، در این بازدید دکتر رضوی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران و منصور معظمی از مجموعه های سالن مونتاژ ، اتاق های آزمون موتور، آزمایشگاه سنجش آلایندگی و همچنین پروژه احداث شهرک تخصصی موتور دیزل سنگین این مجموعه بازدید کرد . معاون وزیر صنعت ، […]

به گزارش شاتا به نقل از ایدرونیوز ، در این بازدید دکتر رضوی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران و منصور معظمی از مجموعه های سالن مونتاژ ، اتاق های آزمون موتور، آزمایشگاه سنجش آلایندگی و همچنین پروژه احداث شهرک تخصصی موتور دیزل سنگین این مجموعه بازدید کرد .
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت حمایت از توسعه زیر ساخت های صنعتی کشور جزو اولویت ها و برنامه های توسعه ای ایدرو عنوان کرد و گفت: آمادگی لازم برای حمایت ازپروژه های تولیدی و توسعه ای شرکت دسا در حوزه موتورهای سنگین را داریم .
در این دیدار مصطفی نمازی مدیر عامل دسا نیز از فعالیت ها ، پروژه ها و توانمندیهای این شرکت در حوزه های پروژه های تولیدی ، توسعه ای و همچنین طراحی ،‌ توسعه و تولید موتور این شرکت گزارش ارائه کرد.
شرکت دیزل سنگین ایران ( دسا ) در شهرستان امل واقع است .

منصور معظمی در بازدید از نساجی مازندران و قائم شهر بازدید با اشاره به تاکید دولت به راه اندازی صنعت نساجی، گفت : بر اساس بازدیدی که از این دو مجموعه به عمل آمد و در ادامه جلسه ای که برای بررسی و مشکلات این دو مجموعه صنعتی داشتیم به جمع بندی‌های خوبی در این خصوص رسیدیم.

وی با اشاره به تخصیص ده هزار میلیارد تومان به نوسازی صنایع، افزود : مقرر شد نشستی روز چهارشنبه در وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص برگزار کنیم تا راهکارهای مناسب برای حل مشکلات بانکی و وام این دو مجموعه ارایه و ترتیبی اتخاذ شود تا بخشی از نقدینگی مورد نیاز تامین شود و سیستم بانکی کمک کند تا مجموعه های بلااستفاده دوباره رونق پیدا کنند.

معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت تصریح کرد: نساجی مازندران با مدیریتی خوبی که داشته شرایط بهتری نسبت به قائم شهر دارد ولی جای توسعه فراوان نیز هست.

معظمی با تاکید به نقش توسعه ای و نوسازی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ابراز امیدواری کرد : از طریق مشارکت و تشویق بخش خصوصی می‌توانیم راهکارهای را برای راه اندازی مجدد و رونق این دو مجموعه پیدا کنیم که در ابتدا باید معوقات کارگران پرداخت شود تا باری از دوش این عزیزان برداشته شود .

وی همچنین در بازدید از کارخانه نساجی قائم شهر گفتگوی رودر رو با کارگران کارخانه داشت و از نزدیک با مسایل و مشکلات این واحد صنعتی آشنا شد.

گفتنی است که رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با همراهی نمایندگان شهرستان قائم شهر در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران و فرماندار قائم شهر در ادامه سفر یکروزه به استان مازندران از نساجی مازندران و قائم شهر بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.