• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
10

آخرین خبرها از وضعیت طرح رونق تولید/ ثبت نام ۲۶ هزار بنگاه برای دریافت تسهیلات

  • کد خبر : 12566
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۸
آخرین خبرها از وضعیت طرح رونق تولید/ ثبت نام ۲۶ هزار بنگاه برای دریافت تسهیلات

تاکنون ۲۶ هزار و ۴۱۸ بنگاه تولیدی برای گرفتن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد در طرح رونق تولید که ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش ایسنا، در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی […]

تاکنون ۲۶ هزار و ۴۱۸ بنگاه تولیدی برای گرفتن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد در طرح رونق تولید که ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری نیز این طرح به عنوان مکمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

در طرحی که قرار است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری مدنظر قرار گیرد ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت به ۱۰ هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی و نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته تاکنون ۲۶ هزار و ۴۱۸ بنگاه تولیدی جهت دریافت تسهیلات اقدام کرده‌اند. این در حالی است که آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی در سامانه بهین‌ یاب به منظور دریافت تسهیلات بانکی از اواخر تیرماه سال جاری آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=12566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.