تخریب خلاق در دل کارخانههای قدیمی؛ چرا بازسازی فولاد مبارکه و خوزستان باید سبز باشد؟
کارآفرینی زنان؛ موتور پنهان رشد که اقتصاد ایران به آن نیازمند است
نیمی از کمبود برق با جلوگیری از هدررفت انرژی درخطوط انتقال جبران میشود
صنعت غذا، خط مقدم پدافند غیرعامل در دوران بحران / ضرورت تدوین «نقشه تجاری جدید» در دوران پساجنگ
مراسم روز ملی صنعت و معدن روز ۳۰ تیر برگزار میشود
اعضای شورای سازش باید صاحب صلاحیت باشند تا الگوی حل اختلاف کارگر و کارفرما در کشور شوند
با اعلام بانك مركزي، بدهي 40 هزار ميليارد توماني يك موسسه مالي و اعتباري ديگر كه از جيب مردم هزينه شده است؛ به يك بانك دولتي منتقل شد. بانك مركزي در اطلاعيهاي اعلام كرده كه موسسه مالي و اعتباري «نور» با بيش از 40 هزار ميليارد تومان «ناترازي» در بانك ملي «ادغام» شده است. مشخص است كه اين اقدام براي جلوگيري از هجوم سپردهگذاران اين موسسه براي بازپسگيري پول خود صورت گرفته؛ اتفاقي كه پيش از اين در دي ماه 1396 به بحران اجتماعي بزرگي تبديل شد. اما در واقعيت، 40 هزار ميليارد تومان «بدهي» جديد براي بانك ملي و سهامداران آن «ايجاد» شده است. صورتحساب سنگيني كه از جيب مردم درست شده و از جيب مردم بايد پرداخت شود و به زودي اثرات خود را با اضافه شدن به رقم مانده «نقدينگي» نشان خواهد داد.