جنگ برق علیه تولید؛ هشدار جدی درباره خاموشیهای ۲۰ ساعته در شهرکهای صنعتی
بلاتکلیفی ۱۵۰۰ کامیون وارداتی در خاک ترکیه؛ شمارش معکوس برای از دست رفتن سرمایه های مردم / وزارت راه هنوز تصمیم نگرفته است؟
سه بحران پیاپی و یک ضرورت فوری: بازآرایی حکمرانی لجستیک و ترانزیت کشور
برگزاری «کافه معدن» برای تقویت همافزایی فعالان معدنی خراسان رضوی
رئیس جدید انجمن تولیدکنندگان آرایشی، بهداشتی و شوینده معرفی شد
مبنای نحوه محاسبه تعرفه برق صنایع مشخص نیست
با اعلام بانك مركزي، بدهي 40 هزار ميليارد توماني يك موسسه مالي و اعتباري ديگر كه از جيب مردم هزينه شده است؛ به يك بانك دولتي منتقل شد. بانك مركزي در اطلاعيهاي اعلام كرده كه موسسه مالي و اعتباري «نور» با بيش از 40 هزار ميليارد تومان «ناترازي» در بانك ملي «ادغام» شده است. مشخص است كه اين اقدام براي جلوگيري از هجوم سپردهگذاران اين موسسه براي بازپسگيري پول خود صورت گرفته؛ اتفاقي كه پيش از اين در دي ماه 1396 به بحران اجتماعي بزرگي تبديل شد. اما در واقعيت، 40 هزار ميليارد تومان «بدهي» جديد براي بانك ملي و سهامداران آن «ايجاد» شده است. صورتحساب سنگيني كه از جيب مردم درست شده و از جيب مردم بايد پرداخت شود و به زودي اثرات خود را با اضافه شدن به رقم مانده «نقدينگي» نشان خواهد داد.