تخریب خلاق در دل کارخانههای قدیمی؛ چرا بازسازی فولاد مبارکه و خوزستان باید سبز باشد؟
کارآفرینی زنان؛ موتور پنهان رشد که اقتصاد ایران به آن نیازمند است
نیمی از کمبود برق با جلوگیری از هدررفت انرژی درخطوط انتقال جبران میشود
صنعت غذا، خط مقدم پدافند غیرعامل در دوران بحران / ضرورت تدوین «نقشه تجاری جدید» در دوران پساجنگ
مراسم روز ملی صنعت و معدن روز ۳۰ تیر برگزار میشود
اعضای شورای سازش باید صاحب صلاحیت باشند تا الگوی حل اختلاف کارگر و کارفرما در کشور شوند
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، رئیس هیئت نظارت بر دهمین انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه نخستین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز در سال ۱۴۰۲ در محل اتاق برگزار شد، گفت: در این جلسه طی انتخاباتی هیئت رئیسه جدید همگی با رای کامل ۱۵ نفر هیئت نمایندگان […]
هیات مدیره خانه صمت ایران، دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در جلسه ناهار کاری با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدار کردند.
آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صمت ایران به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیات نمایندگان معرفی شد. 🔹با حکم سید مهدی نیازی نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در اتاق تهران معرفی شدند.
به گزارش خبرخودرو، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درباره لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در دولت و تاثیر آن بر وضعیت صنعت و بازار خودرو گفت: بهبود وضعیت بازار خودرو مستلزم حل موضوعات اساسی از جمله تامین نقدینگی، مواد اولیه و قطعات موردنیاز است که قاعدتا اگر وزارت بازرگانی در بخش زنجیره ارزش خودرو عملکرد مناسبی نداشته باشد نه تنها تفکیک دو وزارتخانه به نفع صنعت خودرو نیست بلکه به التهابات صنعت و بازار خودرو دامن خواهد زد.
آرمان خالقی با بیان اینکه زمانی که قیمت خرید تضمینی گندم باید به گونه ای باشد که به صنایع دیگر لطمه نزند، افزود: سال گذشته قیمت خرید تضمینی گندم بالاتر از قیمت جهانی بود و این مساله منجر شد تا روی قیمت تمام شده محصولات پایین دستی تاثیر بگذارد و اثر آن بر هزینه مصرف کننده نهایی یعنی مردم تحمیل شد.
خالقی با تأکید بر اهمیت پرهیز وزیر جدید از بنگاهداری وزرات صمت، افزود: اصرار به ادامه سیاست غلط بنگاهداری وزارتخانه صمت توسط وزرای قبل ریشه بسیاری از مشکلات در حوزه صنعت و تجارت بوده است، وزیر جدید باید با درس از گذشته، این سیاست غلط را کنار بگذارد.
در مدت ۲۰ ماه فعالیت فاطمی امین در وزارت صمت شاهد اقدامات مثبت وی در این وزارت خانه هستیم که به نظر می رسد ادامه و تکمیل این اقدامات می تواند شرایط اقتصادی کشور متحول کند.
سیدرضا فاطمی امین در پیامی از همه فعالان صنعتی، معدنی، تجاری، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارکنان وزارت صمت در دوره ۲۰ماهه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.