• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
14

🔸تشریح برنامه های وزیر پیشنهادی صمت در جلسه با اعضای خانه صنعت معدن و تجارت ایران

  • کد خبر : 33193
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
🔸تشریح برنامه های وزیر پیشنهادی صمت در جلسه با اعضای خانه صنعت معدن و تجارت ایران

🔸تشریح برنامه های وزیر پیشنهادی صمت در جلسه با اعضای خانه صنعت معدن و تجارت ایران 🔰روز شنبه ۲۳ مرداد ماه آقای دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی وزارت صنعت معدن و تجارت با حضور در محل دبیرخانه مرکزی خانه صمت ایران در جلسه هم اندیشی با اعضای هیأت مدیره خانه ایران و رؤسای […]

🔸تشریح برنامه های وزیر پیشنهادی صمت در جلسه با اعضای خانه صنعت معدن و تجارت ایران

🔰روز شنبه ۲۳ مرداد ماه آقای دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی وزارت صنعت معدن و تجارت با حضور در محل دبیرخانه مرکزی خانه صمت ایران در جلسه هم اندیشی با اعضای هیأت مدیره خانه ایران و رؤسای خانه های صمت سراسر کشور حضور یافت و ضمن استماع نظرات و دیدگاهها و پرسشهای اعضای این تشکل صنعتی و معدنی ، به تشریح برنامه ها و دیدگاههای خود پرداخت.
در این جلسه صمیمی که به صورت حضوری و مجازی برگزاری گردید در ابتدا آقای سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس هیأت مدیره خانه صمت ایران ضمن خوشامدگویی و آرزوی موفقیت برای ایشان به شمه ای از مشکلات حاضر بخش تولید و در حوزه صنعت و معدن پرداخته و خلاصه ای از جمعبندی پیشنهادات حاضرین در جلسه را به ایشان اعلام نموده و بیان داشتند که: جناب آقای دکتر فاطمی امین با صنعت بیگانه نبوده و حضور فعال و مثمر ثمر ایشان در وزارت صمت به عنوان معاون برنامه ریزی و نیز سابقه مدیریت واحدهای تولیدی در دوران تصدی معاونت اقتصادی آستان قدس نشان از احراز لیاقت و شایستگی ایشان جهت تصدی مقام وزارت را دارد.
سهل آبادی در خصوص مشکلات معیشتی کارگران ابراز نگرانی کرده و درخواست کرد جهت رفع این مشکل مهم وزارتخانه های صمت و رفاه و کار و اموراجتماعی در آینده در این خصوص همکاری های موثری داشته باشند.
ایشان با توجه به اشراف کامل این تشکل بر مشکلات و خواسته های بخش صنعت و معدن ، در خواست برگزاری جلسات فصلی مشترک و مستمر با مقام عالی وزارت را اعلام نمود.
💢حضور نمایندگان خانه های در این جلسات شورای گفتگو و اقدامات جدی و فوری به رفع مشکلات بانکی و تامین نقدینگی بخش تولید از دیگر مطالب عنوان شده توسط ایشان بود.
در این جلسه آقایان مهندس مرتضوی ، مهندس سید علی صدری، باقری، دکتر اسماعیلی و دکتر شرفی از خانه های صمت تهران ، جوانان ، آذربایجان شرقی ، کرمان و فارس نیز در خصوص تعامل و همکاری این تشکل و طرح پرسش هایی در خصوص برنامه منتشر شده آقای فاطمی امین مطرح نمودند.

 

❇️با ما همراه باشید❇️

❇️روابط عمومی خانه صمت ایران❇️

@iranhimnews
@iranhim
http://Iranhim.ir

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.