• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 0
4

پیش رویداد بیست و یکمین جشنواره تولیدملی-افتخار ملی برگزار شد

  • کد خبر : 42353
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
پیش رویداد بیست و یکمین جشنواره تولیدملی-افتخار ملی برگزار شد
نشست هم‌اندیشی و سیاستگذاری با اصحاب رسانه پیش رویداد بیست و یکمین جشنواره تولیدملی-افتخار ملی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و سیاستگذاری با اصحاب رسانه پیش رویداد بیست و یکمین جشنواره تولیدملی-افتخارملی با حضور دبیرکل خانه صنعت ایران، قائم مقام خانه صنعت و دبیر جشنواره تولید ملی-افتخار ملی برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی و سیاستگذاری با اصحاب رسانه پیش رویداد بیست و یکمین جشنواره تولیدملی-افتخار ملی پیش از ظهر امروز برگزار شد.

خالقی: افزایش نقش بخش خصوصی در گرو همکاری رسانه‌هاست

در این نشست خالقی قائم مقام دبیرکل خانه صنعت با بیان اینکه ما در خانه صنعت درصدد افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور هستین اظهار کرد: ما باید با کمک رسانه‌‌ها در جهت افزایش تصمیم‌گیری بخش خصوصی در اقتصاد کشور وارد عمل شویم و ما در این راستا به کمک رسانه‌ها احتیاج داریم.

مرتضوی: بازارهای کشورهای همسایه به خصوص عراق را باید حفظ کرد

در ادامه این نشست خبری مرتضوی دبیرکل خانه صنعت ایران با اشاره به اینکه متخصصین اذهان مردم رسانه‌ها هستند افزود: ما در جهت موفقیت تولید ملی به رسانه ها احتیاج داریم.

وی افزود: مدتی است که بحث حمایت از تولید داخلی در رسانه‌ها کمرنگ شده در حالیکه در گذشته رسانه ها با ما همراه‌تر بودند اما این روند تضعیف شده که بدون شک در این راستا مشکلی هم از جانب ما مطرح بوده است.

دبیرکل خانه صنعت ایران تصریح کرد: امروز ما در صنعت شیرینی و شکلات، مواد شوینده، تولیدات غذایی، صنعت رنگ و فولاد تولیدات خوبی داریم و به طور واقع حرف برای گفتن داریم اما متاسفانه به اهداف خود نرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که مردم باید نسبت به خرید کالای ایرانی قانع شوند از این رو ما باید به کمک رسانه‌ها در جهت حرکت مردم به سمت خرید کالای ایرانی وارد عمل شویم.

دبیرکل خانه صنعت ایران با بیان اینکه ما باید در بازارهای کشورهای همسایه و جهان از جمله چین، پاکستان و روسیه تمرکز کنیم گفت: عراق یکی از کشورهایی است که ما معتقد هستیم با توجه به سیاست‌های مالی که در این کشور حاکم است روابط ما باید با آنها تداوم پیدا کند.

ملایی: معرفی چهره های شاخص صنعت در جشنواره تولید ملی- افتخار ملی

در این نشست همچنین ملایی دبیر جشنواره تولید ملی- افتخار ملی تاکید کرد: در این جشنواره قرار است صنایع برتر انتخاب شوند و مبنای انتخاب ما میزان اشتغالزایی، تولید شرکت‌ها و نحوه رویکرد کاری آنهاست که براین اساس منتخبین ما جایزه ملی را دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=42353
  • نویسنده : نازنین کاوه
  • منبع : https://www.rokhdadeghtesadi.ir/
  • 396 بازدید
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.