• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
16

پيام تبريك رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 27442
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
پيام تبريك رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران به مناسبت روز خبرنگار

سيد عبدالوهاب سهل آبادي ، رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با ارسال پيامي، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبريك گفت. به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران؛سيد عبدالوهاب سهل آبادي ، رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با ارسال پيامي، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبريك گفت. متن […]

سيد عبدالوهاب سهل آبادي ، رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با ارسال پيامي، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران؛سيد عبدالوهاب سهل آبادي ، رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با ارسال پيامي، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبريك گفت. متن كامل اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

به نام خداوند دانایی و توانایی

روز خبرنگار نمادی برای تقدیر از تلاش و ایثار قاصدانی است که صادقانه در شرایط  حساس و پیچیده دنیای امروز ، با سلاح قلم پای در سرزمین آگاهی گذاشته و با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند.

خبرنگار شخصیتی آینده پژوه و متعلق به جامعه مدرن و سازه ی اصلی  ساختار های ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی است.

تبلور و خروجی نگرش سازمان یافته و متکی بر مدیریت دانش توسط خبرنگاران به عنوان افرادی متعلق به بطن اجتماع متجلی می گردد.در هزاره دگرگونی ها ، تولید خبر صحیح به عنوان علم، هنر و فن تبادل اطلاعات ، نقش سازنده و تعیین کننده ای در برقراری تفاهم و اعتماد متقابل بین همه آحاد جامعه دارد و به همین دلیل کار و زندگی در دنیای به شدت متحول و متغیر کنونی بدون سازمان های ارتباطی به سختی امکان پذیراست و هرروز که می گذرد مدیریت و راهبرد صحیح در محیط زندگی بیشتر نیازمند آگاهی رسانی و آینده پژوهی می شود.

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار ، مناسبتی برای حضور این ویژگی ها در راس هرم حافظه تاریخی مردم است.

اينجانب به نمايندگي از خانواده كار و توليد ، این روز را به همه متفکران، تلاشگران، تسهیلگران و مجریان عرصه خبر تبریک عرض مي نمايم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=27442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.