• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 7144اخبار امروز : 0
11

مراحل اجرايي معرفي برند اصفهان آغاز شد؛ سهل آبادي: اتاق بازرگانی اصفهان تمام توان خود را براي توسعه صنعت گردشگري به كار گرفته است

  • کد خبر : 13444
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۴۳
مراحل اجرايي معرفي برند اصفهان آغاز شد؛ سهل آبادي: اتاق بازرگانی اصفهان تمام توان خود را براي توسعه صنعت گردشگري به كار گرفته است

هارولد زولاف مدیرعامل شرکت بين المللي ارتباطات و تبليغات MC Group به همت كميسيون گردشگري و برند شهري اتاق بازرگاني اصفهان با حضور در اصفهان با شهردار، اعضاي شوراي شهر ،رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ديدار و گفتگو كرد. به گزارش بازنيوز؛ سید عبدالوهاب سهل آبادي با اشاره به پتانسیل های اصفهان مانند […]

هارولد زولاف مدیرعامل شرکت بين المللي ارتباطات و تبليغات MC Group به همت كميسيون گردشگري و برند شهري اتاق بازرگاني اصفهان با حضور در اصفهان با شهردار، اعضاي شوراي شهر ،رييس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش بازنيوز؛ سید عبدالوهاب سهل آبادي با اشاره به پتانسیل های اصفهان مانند آثار و ابنيه هاي تاریخی، موقعیت جغرافیایی ، صنايع پيشرو و مهربانی و مهمان نوازی مردم اين شهر ، گفت: پيروان اديان مختلف با امنیت و آرامش کامل در کنار یکدیگر زندگی مي كنند و مهربانی مردم این شهر یکی از توان مندي هاي است که می توان از آن برای شناساندن اصفهان به مردم جهان بهره برد.
سهل آبادی ضمن معرفی مثلث طلایی گردشگری اصفهان، یزد و شیراز،تصریح کرد: تقویت زیرساخت های گردشگری و توسعه این صنعت در اصفهان نیازمند تعامل و همکاری همه جانبه بخش های دولتی و خصوصی بوده و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان پارلمان بخش خصوصی از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.
محمدرضا رجالی نيز ضمن قدرداني از حمايت هاي رییس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان از پروژه هاي كميسيون گردشگري و برند شهري گفت:تنها کلید برون رفت از بحران اقتصادی موجود در استان وكشور را توسعه صنعت گردشگری دانست و اذعان كرد:بر اساس تجربه کشورهای پیشرو ،برای توسعه صنعت گردشگری به همکاری شرکت های روابط عمومی  گردشگری (PR) نیاز است.
وی تاکید کرد:گردشگری پایدار به برنامه ریزی مدون ،هماهنگی همه بخش ها و سازمان دهی ذی نفعان وابسته است .
رجالي خاطر نشان کرد:کمیسیون گردشگری و برند شهري اصفهان،در طی دو سال، بازدید از نمایشگاه تخصصی گردشگری  ITB برلین با شرکت های متعدد روابط عمومی گردشگری دیدار و جلسات مشترک برگزار کرده و با شركت هاي معتبر بين المللي در اين خصوص مذاكره كرده است و در تلاش هستيم تا این شرکت ها با اطلاع رسانی و جریان سازی رسانه اي زمینه جذب گردشگران کشورهای مختلف را به اصفهان فراهم سازند.هارولد زولاف (Harald zulauf) مدیرعامل شرکت بين المللي MC Group نيز در این جلسه گفت:این شرکت دارای ٨٠دفتر در کشورهای مختلف است
وی اصفهان را یک کلان شهر تاریخی و دارای جذابیت گردشگری برشمرد و گفت:برای توسعه صنعت گردشگری در این شهر باید توجه ویژه ای به زیرساخت های این صنعت و جذب سرمایه گذار شود.
وی خاطر نشان کرد:یکی از خدمات این شرکت جذب سرمایه گذاری خارجی با هدف سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری اصفهان است .
زولاف خواستار مشخص شدن اهداف و برنامه های صنعت گردشگری اصفهان شد و گفت:ابتدا باید دید اصفهان در گردشگری چه جایگاهی دارد و به کجا می خواهد برود و سپس شاخص اندازه گیری فعالیت برای آن تعریف کرد.
وی شناسایی جامعه هدف گردشگری اصفهان را یکی از فعالیت های این شرکت برشمرد و گفت:یکی از فعالیت های متمرکز  شرکت های روابط عمومی گردشگری شناسایی و ظرفیت سنجی صنعت گردشگری آن شهر یا مکان است .
وی افزود: حضور برنامه ریزان سفر ، تورگردانان،ایرلاین ها،شرکت های حمل و نقل داخلی و رسانه های تاثیرگذار بخشی از این فعالیت است.
زولاف ارایه برنامه استراتژیک،تهیه بسته های رسانه اي برای رسانه های تلویزیونی،مجازی و مطبوعات ،محتواسازی از جاذبه های گردشگری،ساخت فیلم های تاثیرگذار،دعوت از خبرنگاران رسانه های تاثیرگذار،تحلیل محتوا و اندازه گیری فعالیتهای انجام شده را بخشی از خدمات این شرکت برشمرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.