• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
11

لایحه بودجه ۹۸ تولیدکنندگان را نگران کرده است

  • کد خبر : 24223
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
لایحه بودجه ۹۸ تولیدکنندگان را نگران کرده است

سید عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ثبات نرخ ارز باعث شده تا بخشی از فعالیت‌های تولیدکنندگان رونق پیدا کند، اظهارداشت: اما باید این نکته را مدنظر قرار دهید که تصمیم گیری دولت در تدوین بودجه سال آینده تولیدکنندگان را در نگرانی قرار داده است. رئیس خانه صنعت، […]

سید عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه ثبات نرخ ارز باعث شده تا بخشی از فعالیت‌های تولیدکنندگان رونق پیدا کند، اظهارداشت: اما باید این نکته را مدنظر قرار دهید که تصمیم گیری دولت در تدوین بودجه سال آینده تولیدکنندگان را در نگرانی قرار داده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به افزایش بودجه شرکت‌های دولتی و کاهش اخذ مالیات از آنها در سال ۹۸، افزود: دولت به جای کوچک کردن خود مدام در صدد اعمال تصمیم گیری‌ها برای افزایش تصدی‌گری خود است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان با تمام توان مشغول حفظ واحدهای تولیدی هستند اما باید از دولت پرسید آیا در شرایط تشدید تحریم ها حمایت ویژه ای از تولیدکنندگان داشته است. آنها هر روز با نگرانی فعالیت کرده و نمی‌دانند در روزهای آینده با چه مشکلات جدیدتری روبه‌رو خواهند شد.

سهل آبادی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت باید برنامه روشن خود را برای مقابله با تحریم‌های بین المللی اعلام کند تا تکلیف واحدهای تولیدی هم مشخص باشد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=24223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.