• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 4
13

عرضه ٧ محصول ایران خودرو در طرح پیش‌فروش یکساله

  • کد خبر : 33730
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
عرضه ٧ محصول ایران خودرو در طرح پیش‌فروش یکساله

در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که سیزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو است، هفت محصول این گروه صنعتی عرضه شده است؛ مهلت ثبت‌نام طبق روال از امروز (سه‌شنبه) به مدت سه روز بوده و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد. به گزارش ایسنا، دوازدهمین طرح […]

در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که سیزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو است، هفت محصول این گروه صنعتی عرضه شده است؛ مهلت ثبت‌نام طبق روال از امروز (سه‌شنبه) به مدت سه روز بوده و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین طرح پیش‌فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری در اوایل دی ماه (هفتم دی ماه) برگزار شد.

اکنون این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله هفت محصول تارا دستی،‌ سورن پلاس، راناپلاس و راناپلاس سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای را از امروز (سه‌شنبه) آغاز کرده و به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه/ ٣٠ دی ماه) به اجرا می‌گذارد.

موعد تحویل خودروها دی و بهمن ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده بر اساس نوع خودرو انتخابی خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

طبق روال سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی شنبه هفته آینده (٢ بهمن ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33730

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.