• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
15

سید عبدالوهاب سهل آبادی عضو هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس شد

  • کد خبر : 15122
  • ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
سید عبدالوهاب سهل آبادی عضو هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس شد

سهل آبادي:موزه دفاع مقدس اصفهان نقش موثری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران خواهد داشت. به گزارش بازنيوز، رییس خانه صنعت، معدن وتجارت ایران در دیدار با مدیرعامل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اين مطلب كه اين استان با اهدای ٢٣ هزار […]

سهل آبادي:موزه دفاع مقدس اصفهان نقش موثری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران خواهد داشت.
به گزارش بازنيوز، رییس خانه صنعت، معدن وتجارت ایران در دیدار با مدیرعامل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اين مطلب كه اين استان با اهدای ٢٣ هزار شهید ،٤٨٠٠٠ جانباز و ٣٥٠٠ آزاده جایگاه تعیین کننده اي در طول هشت سال دفاع مقدس داشته است و موزه دفاع مقدس می تواند بخشی از ایثارگری های آنان را به نمایش گذارد،افزود: اكنون با گذشت يك دهه از دوران دفاع مقدس ، در بين بسياري از گروه ‌هاي جامعه از جمله بيسجيان ، رزمندگان، جانبازان،آزادگان و خانواده، شاهد ‌نگراني‌هايي در زمينه حفظ و پاسداري از ارزش‌هاي فرهنگي و معنوي دفاع مقدس هستيم و موزه دفاع مقدس اصفهان نقش موثری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران خواهد داشت.
سردار مجتبي شيرواني مدير عامل بنيادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان  نيز در اين ديدار گفت: ابتکارات رزمندگان در جنگ نابرابر با  عراق در این موزه به نمایش گذاشته می شود.
وی با اشاره به پيشرفت ٩٠درصدی مرحله اول مرکز فرهنگيدفاع مقدس استان اصفهان ابراز اميدواريکرد: اين مرحله از عمليات ساخت مرکز با تلاش و همت مسئولان استان هرچه سريعتر به اتمام رسيده و به بهره برداری گردد.
شیروانیان خواستار تخصیص اعتبارات مصوب برای راه اندازی موزه از سوی دولت شد و گفت: برای راه اندازی فاز نخست این موزه ١٧میلیارد تومان اعتبار نیاز است .
در این پايان اين ديدار حکم عضویت رييس اتاق بازرگاني اصفهان درهیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس از سوی سردار شیروانیان به سهل آبادي ابلاغ شد.
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=15122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.