• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 7188اخبار امروز : 0
10

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:در این جنگ اقتصادی با همت بالای تولید کنندگان پیروز خواهیم شد

  • کد خبر : 26559
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:در این جنگ اقتصادی با همت بالای تولید کنندگان پیروز خواهیم شد

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه همت بالا را لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی دانست و گفت: در این جنگ اقتصادی با همت بالای تولید کنندگان پیروز خواهیم شد امیدواریم که دولتمردان به این تولیدکنندگان نیز لبیک گفته و موانع را ازسرراه تولید برداشته و بتوانیم به دشمنانمان حقانیت کشورمان را ثابت کنیم. جهانبخش […]

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه همت بالا را لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی دانست و گفت: در این جنگ اقتصادی با همت بالای تولید کنندگان پیروز خواهیم شد امیدواریم که دولتمردان به این تولیدکنندگان نیز لبیک گفته و موانع را ازسرراه تولید برداشته و بتوانیم به دشمنانمان حقانیت کشورمان را ثابت کنیم.
جهانبخش شکری در روزملی صنعت و آیین تجلیل از صنعتگران و تولیدکنندگان افزود: این قابل توجه است که در کشور ۶۰ واحد صنعتی به عنوان واحدهای ملی نمونه معرفی شده‌اندکه سه تا از آنها از کرمانشاه است. شرکت مارپیج باختر، شرکت سیمان غرب و شرکت شهرکهای صنعتی بیستون سه شرکت استان کرمانشاه هستند که به عنوان شرکت های نمونه کشوری معرفی شده اند.
شکری همچنین به جلسه شورای گفت و گو و مصوبات این شورا اشاره کرد و یادآور شد: به تحقق پیوستن این مصوبات و راه اندازی این واحدهای تولیدی باعث ایجاد اشتغال چشمگیری در استان میشود. ازمسئولان توقع داریم همان طور که قول داده‌اند پیگیر باشند بتوانیم این طرحها را به تولید برسانیم.
وی ادامه داد: خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه اولین مجتمع قضایی و اقتصادی در کشور را ایجاد کرده است. تا جایگاه تولید کننده گان و صنعتگران مشخص باشد. قوه قضایی در بحث اقتصاد و صنعت تخصصی برخورد می کنند یعنی اگر صنعت گری مشکل داشته باشد در این مجتمع کارهایش را انجام می دهد.
رییس خانه صنعت و معدن با اشاره به اختیاراتی که از سوی استاندار و معاون اقتصادی استانداری برای این خانه داده شده است اظهار کرد:این خانه با تشکیل جلسات متعدد پیگیر حل مشکلات کارگروه ومصوبات ستاد تسهیل برای تولید کنندگان و صنعتگران است.
رییس خانه صنعت و معدن همچنین در پایان گفت:خانه صنعت کرمانشاه از بد و شروع تا به حال اینچنین فعالیت و اختیاری در حوزه حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان نداشته است اکنون با اعضای هیات مدیره و همه اعضای آن با پشتکاروهمتی که داشته‌اند. توانسته ایم تمام مشکلات واحدها را حل کنیم و حتی در خصوص کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی توانسته ایم. صندوقی در خانه صنعت ومعدن ایجاد کنیم و با واریز وجهی در آن نیاز مالی صنعتگران را در مقعطی کوتاه حل کنیم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=26559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.