• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7208اخبار امروز : 5
11

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران : منطقه آزاد باعث اتفاق شگرفی در استان نمی شود

  • کد خبر : 24146
  • ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران : منطقه آزاد باعث اتفاق شگرفی در استان نمی شود

سید مجتبی رضوی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری باعث اتفاق شگرفی در استان نمی شود، بیان کرد: اینکه فکر کنیم با تغییر نام یک منطقه یا ایجاد یک منطقه به آزاد تجاری، رونق اقتصادی را به استان هدیه کردیم تفکر اشتباه و رویه نادرستی است. وی […]

سید مجتبی رضوی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری باعث اتفاق شگرفی در استان نمی شود، بیان کرد: اینکه فکر کنیم با تغییر نام یک منطقه یا ایجاد یک منطقه به آزاد تجاری، رونق اقتصادی را به استان هدیه کردیم تفکر اشتباه و رویه نادرستی است.
وی ایجاد منطقه آزاد را مشروط به وجود رونق حداقلی تولید دانست و اظهار کرد: اگر تولید داخل رونق داشته باشد می توان برای تقویت آن و با نگاه صادرات محور به ایجاد مناطق آزاد دست زد اما در استان تولید رونق یافته ای نداریم.
وی در ادامه افزود: منطقه آزاد تجاری تافته جدا بافته ای از اقتصاد کشور نیست و هر رویه ای که در کشور وجود دارد امکان دارد که در این مناطق رقم بخورد.
رضوی با بیان اینکه به صلاح استان است که یک منطقه آزاد تجاری در استان داشته باشیم، اظهار کرد: وجود منطقه آزاد تجاری لااقل موجب می شود فعالان اقتصادی از برخی معافیت ها و تسهیلات ویژه بهره شوند .
لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=24146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.