• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 7192اخبار امروز : 0
8

رشد منفی کالاهای منتخب صنعتی در دی ماه ۹۷ / خبری از آمار نهایی تولید در سال ۹۷ نیست

  • کد خبر : 25293
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
رشد منفی کالاهای منتخب صنعتی در دی ماه ۹۷ / خبری از آمار نهایی تولید در سال ۹۷ نیست

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر یک ماه از سال ۹۸ گذشته است اما هنوز وزارت صنعت آمار نهایی میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی را هنوز اعلام نکرده است. اگر سری به درگاه آمارها و دادهای سایت وزارت صنعت بزنید ومشاهده می شود که با تأخیر بسیار فقط وضعیت تولید در ۱۰ […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر یک ماه از سال ۹۸ گذشته است اما هنوز وزارت صنعت آمار نهایی میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی را هنوز اعلام نکرده است. اگر سری به درگاه آمارها و دادهای سایت وزارت صنعت بزنید ومشاهده می شود که با تأخیر بسیار فقط وضعیت تولید در ۱۰ ماهه سال ۹۷ منتشر شده و هنوز خبری از جمع بندی میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی و وضعیت پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان نیست.

مطابق جدیدترین آمار از میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی در ۱۰ماهه نخست سال ۹۷ از مجموع ۳۱ گروه کالای صنعتی تولید ۲۰ کالا  شاهد افت تولید بوده است البته رشد تولید ۶ کالای صنعتی هم کمتر از ۱ درصد است به نحوی که در نهایت فقط  تولید ۵ کالا در این بازده زمانی روند رشد را تجربه کرده است.

آمار تولید کالا در ۱۰  ماهه سال  ۹۷ نشان می‌دهد میزان تولید انواع تلویزیون منفی ۳۱٫۶ درصد، یخچال و فریزر منفی ۱۳٫۸ درصد، ماشین لباسشویی منفی ۳۹٫۱ درصد ، انواع خودروی سواری منفی ۳۵٫۸ درصد، وانت منفی ۳۱٫۱ درصد اعلام شده است.

آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی به شرح زیر است:

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=25293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.