• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
11

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران : رسالت خانه های صنعت، معدن و تجارت در سراسرکشور رفع مسائل و مشکلات فعالان عرصه کار و تولید است

  • کد خبر : 27463
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران : رسالت خانه های صنعت، معدن و تجارت در سراسرکشور رفع مسائل و مشکلات فعالان عرصه کار و تولید است

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران؛سید عبدالوهاب سهل آبادی عصر روز سه شنبه ۱۵مردادماه در دیدار با آقای زارع ریاست خانه البرز که به منظور عیادت از ایشان در اصفهان و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صورت پذیرفت، ضمن خیرمقدم و آرزوی سلامتی برای حاضرین در جلسه، بیان داشت: […]

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران؛سید عبدالوهاب سهل آبادی عصر روز سه شنبه ۱۵مردادماه در دیدار با آقای زارع ریاست خانه البرز که به منظور عیادت از ایشان در اصفهان و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صورت پذیرفت، ضمن خیرمقدم و آرزوی سلامتی برای حاضرین در جلسه، بیان داشت: از خانه البرز بویژه جناب آقای زارع سپاسگزاریم که در دوران ریاست خود، همواره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران را در پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها یاری نموده است.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران همچنین ضمن خرسندی از حضور دکتر موفق در راس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: با وجود سوابق مدیریتی ایشان در سازمان های صنعت، معدن و تجارت چندین استان، روزهای روشنی برای صنعت و معدن استان پیش بینی می کنیم.
سهل آبادی افزود: خانه اصفهان، به عنوان بازوی بخش خصوصی همراه و هم قدم با سازمان در جهت اعتلای استان در بخش کار و تولید گام بر می دارد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: امیدواریم با تفویض اختیارات قانونی به خانه های صنعت، معدن و تجارت، بتوانیم رسالت خود در قبال تولید و اقتصاد کشور را بهتر از گذشته انجام دهیم.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز با آرزوی بهبودی برای آقای سهل آبادی بیان داشت: خانه البرز آماده است تا با همکاری خانه اصفهان و پتانسیل های موجود در این استان، گام های موثری را در جهت تحقق رونق تولید بردارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز با بیان برنامه های آتی خود در شهر اصفهان اظهار داشت: حضور من در اصفهان به دلیل مشخصه های بلقوه این استان در حوزه صنعت و معدن است و معتقدم که استان اصفهان در زمینه تولید و اشتغال حرف های تازه ای برای گفتن دارد.
ایرج موفق گفت: بدون شک همراهی و حمایت بخش خصوصی بویژه خانه صنعت، معدن و تجارت برای تحقق اهداف و ایجاد رونق تولید در استان کارگشا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=27463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.