• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 7218اخبار امروز : 1
8

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:خانه صمت با تمام قوا آماده خدمت به جامعه کار و تولید است

  • کد خبر : 26829
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:خانه صمت با تمام قوا آماده خدمت به جامعه کار و تولید است

سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح امروز در دیدار با رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تجلیل از خدمات رئیس سابق سازمان، گفت: تنها درخواست هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان بهبود وضعیت اقتصادی و کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه کار و تولید است و در این راه […]

سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح امروز در دیدار با رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تجلیل از خدمات رئیس سابق سازمان، گفت: تنها درخواست هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان بهبود وضعیت اقتصادی و کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه کار و تولید است و در این راه انتظار حمایت و پشتیبانی شما دارند.
وی افزود: در حال حاضر کارشناسان و مشاوران زبده در سازمان صمت استان مشغول به فعالیت هستند که این امر شما را در پیشبرد اهداف محوله یاری خواهد کرد و بدانید که هیات مدیره خانه نیز از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ما در خانه طرح های پیشنهادی در خصوص بهبود و تسهیل شرایط کار و تولید داریم که آماده ارائه آنها در جلسات کارشناسی هستیم.
وی با اشاره به نقش خانه به عنوان بازوی کارشناسی سازمان در برگزاری و اجرای جلسات کارگروه رونق، ستاد تسهیل و… بیان داشت: با تفویض اختیارات قریب الوقوع از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خانه، امیدواریم بتوانیم گام های محکم تری در رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی برداریم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار افزود: هدف من از حضور در اصفهان پیشرفت و توسعه حوزه کار و تولید است و بدون شک در این مسیر نیاز به حمایت و مشاوره همه ارگان های خصوصی داریم چرا که به عقیده بنده با وفاق و همدلی می توانیم از حداکثر توان و پتانسیل های موجود بهرمند گردیم.
موفق گفت: از زمان حضور در کسوت مدیریت در استانهای مختلف، با خانه های صنعت، معدن و تجارت آشنا هستم و عقیده دارم با استفاده از پتانسیل ها و توانمندی های موجود در خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان می توانیم در زمینه رفع مسائل و مشکلات کار و تولید استان در بخشهای مختلف صنعتی، معدنی، تجاری و صنفی گام های موثری برداریم.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=26829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.