• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 0
8

دولت دست از سر صنعت بردارد/ قرار بود حق بیمه کارگران پرداخت شود

  • کد خبر : 18371
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۳۵
دولت دست از سر صنعت بردارد/ قرار بود حق بیمه کارگران پرداخت شود

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: درخصوص اشتغال از دولت می‌خواهم که دست از سر صنعت بردارد و اجازه دهد که موضوع اشتغال دوجانبه باشد و به صورت استاد شاگردی انجام شود. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی  در سومین گردهمایی فعالان صنعت سنگ اصفهان، اظهار کرد: از کم‌لطفی صنعت‌گران […]

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: درخصوص اشتغال از دولت می‌خواهم که دست از سر صنعت بردارد و اجازه دهد که موضوع اشتغال دوجانبه باشد و به صورت استاد شاگردی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی  در سومین گردهمایی فعالان صنعت سنگ اصفهان، اظهار کرد: از کم‌لطفی صنعت‌گران سنگ اصفهان گلایه می‌کنم که امروز استقبال خوبی از گردهمایی نکردند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: من وکیل کسانی هستم که هر روز سختی‌هایشان بیشتر می‌شود و بی‌بهانه هر روز پیگیر مطالبات آن‌ها هستم اما درخصوص اشتغال از دولت می‌خواهم که دست از سر صنعت بردارد و اجازه دهد که موضوع اشتغال دوجانبه باشد و به صورت استاد شاگردی انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: در اصفهان کارخانه‌هایی همراه با قسمت نانوایی فعالیت داشت و پس از ساعت کاری به کارگران خود یک بسته نان می‌داد؛ بسیاری از خودرو‌های سنگین هم شاگرد راننده داشت که امروز هیچ‌کدام از آن‌ها این‌چنین نیست و آن هم از ترس اداره کار است.

وی خاطرنشان کرد: دولت قرار بود به جای پیمانکار حق بیمه کارگران را بپردازد و روابط شغلی استاد و شاگردی شود اما هنوز پس از ابلاغ وزیر صنعت، معدن و تجارت هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ بیش از ۳۳ درصد از سهم نمایشگاه اصفهان را خریداری کردیم تا از توسعه پایدار شهری حمایت کنیم.

اسرافیل احمدیه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه در بسیاری از موارد در خصوص کیفیت دچار مشکل هستیم، اذعان داشت: اگر می‌خواهیم در بازارهای جهانی رقابت کنیم باید کیفیت خود را بالا ببریم.

وی تأکید کرد: تعداد واحدهای فعال در حوزه سنگی در اصفهان بسیار بالاست اما حجم صادرات نشان می‌دهد که کیفیت سنگ ما در چه حدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در پایان با بیان اینکه برای صادرات سنگ باید برنامه مشخص و مدون داشته باشیم، یادآور شد: با یک برنامه منسجم می‌توان وضعیت صادرات سنگ را از این وضع خارج کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=18371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.