• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 7194اخبار امروز : 0
11

دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران:آغاز ثبت نام انتخاب واحدهای برتر تولیدی صنعتی و معدنی/آخرین مهلت تا ۳۱ اردیبهشت

  • کد خبر : 30421
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
دبیرکل خانه صنعت،معدن و تجارت ایران:آغاز ثبت نام انتخاب واحدهای برتر تولیدی صنعتی و معدنی/آخرین مهلت تا ۳۱ اردیبهشت

رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران گفت: ثبت نام انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان تا۳۱ اردیبهشت سالجاری ادامه خواهد داشت. محمدرضا مرتضوی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: روزدهم تیرماه هر سال به پاس قدردانی و تقدیر از تلاش و زحمات صنعتگران و تولید کنندگان مراسم با شکوهی با […]

رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران گفت: ثبت نام انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان تا۳۱ اردیبهشت سالجاری ادامه خواهد داشت.

محمدرضا مرتضوی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: روزدهم تیرماه هر سال به پاس قدردانی و تقدیر از تلاش و زحمات صنعتگران و تولید کنندگان مراسم با شکوهی با حضور مقامات و مسئولین ملی بدنبال آن در سطح استان نیز برگزار می‌گردد.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات قبل فرایند ثبت نام واحدهای صنعتی- معدنی نمونه در استان تهران آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مرتضوی گفت: کلیه واحدهای صنعتی و معدنی تحت پوشش می توانند جهت شرکت دراین فراخوان ، فرمهای ثبت نام را از طریق سایت خانه صنعت و معدن استان تهران به آدرس www.tehranhim.com و یا سایت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران به آدرس www.teh.mimt.gov.ir تکمیل و به همراه مستندات به دبیرخانه آن واقع در سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران ارسال نمایند.

وی افزود: واحد صنعتی نمونه، بهره برداران نمونه معادن روباز و زیر زمینی، پیشکسوت نمونه صنعتی و معدنی و شهرک صنعتی نمونه از مواردی است که در این فراخوان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=30421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.