• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 7174اخبار امروز : 4
18

خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد

  • کد خبر : 33908
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد
مهدی خطیبی که از اواخر دی ماه سال گذشته به سمت مدیرعاملی ریگان خودرو منصوب شده بود، سوابق مختلفی در صنعت خودرو دارد

به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد و کلید اتاق فرماندهی این خودروساز را از فرشاد مقیمی تحویل می گیرد.

مهدی خطیبی که از اواخر دی ماه سال گذشته به سمت مدیرعاملی ریگان خودرو منصوب شده بود، سوابق مختلفی در صنعت خودرو دارد. او در دوران حضور خود در این صنعت، سمت هایی چون مدیریت فروش ایران خودرو، مدیرعاملی شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعاملی شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیرعاملی شرکت اورین خودرو ( نماینده انحصاری کمپانی MAN در ایران) و مدیرعاملی شرکت لیزینگ شهر را در کارنامه داشته است.

ضمن این که خطیبی در بخش خصوصی نیز فعالیت هایی داشته که از جمله آنها می توان به شرکت پارسیان موتور ( نماینده انحصاری فیات در ایران)، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو و چند بخش صنعتی دیگر اشاره کرد. او در بخش خصوصی با عناوین رئیس یا عضو هیئت مدیره فعالیت داشته است  و به این ترتیب باید گفت خطیبی شناخت کافی از فضای کلان صنعت خودرو در بخش های خصوصی و دولتی را دارد. به گفته فعالان صنعت خودرو خطیبی در دوران فعالیت خود از حواشی به دور بوده و بیشتر اهل استراتژی است تا شعارهای رسانه ای.

قطعا مدیرعامل جدید ایران خودرو کار سختی در پیش خواهد داشت، زیرا میراث مُشوش مقیمی برای او دریایی از خودروهای ناقص و ده ها میلیارد تومان زیان انباشته است.

البته به گفته اهالی این صنعت خطیبی گوش شکسته تشک صنعت است و به جای یک خم تریبون، دو خم تولید را خواهد گرفت.

هر چند خطیبی با سال ها سابقه در بخش های مختلف صنعت خودرو شناخت خوبی از چالش ها و ظرفیت های این صنعت دارد، اما عملکرد او در کوتاه مدت نشان خواهد داد رنگ مهر حکم مدیرعاملی او تا چه زمانی زیر تیغ آفتاب جاده مخصوص دوام می آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=33908

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.