• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 7203اخبار امروز : 0
10

خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: عزم مسئولان برای کمک به رونق تولید جدی باشد

  • کد خبر : 25191
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:  عزم مسئولان برای کمک به رونق تولید جدی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زمانی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته برای رونق تولید تلاش زیادی شد اما امسال که شرایط سخت‌تر شده به نظر می‌رسد نیازمند کار تحقیقاتی بیشتری هستیم. وی بیان کرد: با نام گداری امسال از سوی رهبری […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زمانی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته برای رونق تولید تلاش زیادی شد اما امسال که شرایط سخت‌تر شده به نظر می‌رسد نیازمند کار تحقیقاتی بیشتری هستیم.

وی بیان کرد: با نام گداری امسال از سوی رهبری به عنوان سال رونق تولید لازم است از همین امروز با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در یک کار تحقیقاتی نسبت به بررسی و شناسایی مشکلات و موانع تولید همت کرد تا به نتیجه رسید.

زمانی یادآور شد: برای اینکه شعار امسال به فراموشی سپرده نشود و از حالت شعاری هم خارج شود باید همه پای کار باشند و بخش دولتی نیز برنامه مدونی در این زمینه تعریف کند.

وی گفت: همه کارشناسان سال سختی را پیش بینی کرده‌اند و باید در سطح کلان کشور هم برای کاهش مشکلات از جمله کم کردن سود بانکی و تأمین نقدینگی و مواد اولیه تولید اقدام کنند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین یادآور شد: یکی از مشکلات سرمایه در گردش است و با تسهیلات بانکی با سود اسمی ۱۸ درصدی نمی‌توان به رونق تولید امیدوار بود.

وی بیان کرد: اگر تحریم‌ها یک تهدید است اما با همدلی می‌توان به کاهش مشکلات کمک کرد.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=25191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.