• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 7138اخبار امروز : 1
8

جهانگیری طرح توسعه کارخانه رینگ خودرو نی ریز فارس را افتتاح کرد

  • کد خبر : 16227
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
جهانگیری طرح توسعه کارخانه رینگ خودرو نی ریز فارس را افتتاح کرد

به گزارش ایرنا ، فاز توسعه شرکت کارخانه رینگ اسپورت نور شهرستان نی ریز با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و۲۰۰ هزار نوع رینگ خودرو راه اندازی شده است. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: برای راه اندازی فاز توسعه این مجموعه صنعتی بیش از ۳۰میلیون یورو معادل […]

به گزارش ایرنا ، فاز توسعه شرکت کارخانه رینگ اسپورت نور شهرستان نی ریز با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و۲۰۰ هزار نوع رینگ خودرو راه اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: برای راه اندازی فاز توسعه این مجموعه صنعتی بیش از ۳۰میلیون یورو معادل ۱۳۰میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
احد فتوحی افزود:با بهره برداری از فاز توسعه این کارخانه که سومین کارخانه بزرگ تولید رینگ اسپورت خودرو جهان است ،مجموع ظرفیت اسمی تولید این مجموعه به بیش از ۲میلیون و ۱۰۰هزارعدد رینگ در سال افزایش یافت.
وی با اشاره به بومی سازی دانش فنی تولید این محصولات دراین مجموعه صنعتی گفت: فعالیت این مجموعه صنعتی در حوزه تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی است و هم اکنون به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی مطرح است.
فتوحی با بیان اینکه هم اکنون در سطح جهان، ۱۰ مجموعه صنعتی تولید رینگ اسپورت به فعالیت می‌پردازد ، گفت: این کارخانه که در زمینی به مساحت حدود ۴٫۵هکتار ساخته شده، بزرگترین کارخانه تولید این محصولات در خاورمیانه و سومین تولید کننده بزرگ دنیا است.
وی اضافه کرد: در حال حاضرو با اجرای طرح توسعه بیش از ۵۲۰نفر به طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه در حال حاضر انواع رینگ‌های آلومینیومی را برای خودروسازان ایرانی تولید کرده و در کنار آن سایر قطعات موتوری مانند فیدبک تایر، موتور EF7 و یا اولماژو موتور EF7 تولید می شود، گفت: بطور تقریبی حدود ۷۰ درصد از ماده اولیه این محصولات از آلومینیوم است.
وی با بیان اینکه امکان تولید رینگ در تمامی سایز‌ها (از سایز ۱۳ تا ۱۹ ) برای محصولات در این مجموعه صنعتی فراهم شده است ، گفت: مشتریان محصولات این مجموعه صنعتی خودروسازان هستند.
به گفته وی از مرحله راه اندازی و نصب ماشین آلات تا تولید محصول و نیز به روز رسانی خطوط تولید همه به وسیله نیرو‌های داخلی انجام شده و هیچ کارشناس خارجی در راه اندازی کارخانه و نیز تولید آن دخالت نداشته است.
ناحیه صنعتی ده فاضل ۱۰کیلومتری جاده نی ریز ،آباده طشک قراردارد و با مساحت ۴۶هکتاری دارای ۱۷واحد بهره بردار با اشتغال ۶۲۰نفری است.
شهرستان نی ریز در فاصله ۱۹۲کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
معاون اول رئیس جمهوری روز شنبه در سفری یکروزه به استان فارس سفرکرده است. جهانگیری در نخستین برنامه خود در شیراز در آیین اختتامیه نخستین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان حضور یافت و اساسنامه تدوین شده توسط نمایندگان سمن های کشور را رونمایی کرد.
معاون اول رئیس جمهوری در ادامه این سفر راهی شهرستان نی ریز شد. بازدید هوایی از تالاب خشکیده بختگان و بهره برداری از طرح توسعه واحد تولید رینگ خودرو و طرح فولاد نی ریز برنامه های جهانگیری در سفر به این منطقه واقع در شرق استان فارس است.
شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس پایان بخش این سفر یکروزه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=16227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.