• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 7205اخبار امروز : 2
7

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد: پایان اولتیماتوم به خودروسازان / خودروهای پیش‌فروش نرسیدند / مردم در انتظار پاسخ سایپا و ایران‌خودرو

  • کد خبر : 28670
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد: پایان اولتیماتوم به خودروسازان / خودروهای پیش‌فروش نرسیدند / مردم در انتظار پاسخ سایپا و ایران‌خودرو

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز ۳۰ مهر ماه روز وعده داده شده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایفای تعهدات سال گذشته خودروسازان در بخش خودروهای پیش‌فروش است. با این حال هنوز هم حجم انبوهی از گلایه‌های مردم وجود دارد که خودروسازان خودروهای پیش‌فروش شده را به خریداران تحویل نداده‌اند. ششم اردیبهشت ماه امسال فرشاد مقیمی، […]

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز ۳۰ مهر ماه روز وعده داده شده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایفای تعهدات سال گذشته خودروسازان در بخش خودروهای پیش‌فروش است. با این حال هنوز هم حجم انبوهی از گلایه‌های مردم وجود دارد که خودروسازان خودروهای پیش‌فروش شده را به خریداران تحویل نداده‌اند.

ششم اردیبهشت ماه امسال فرشاد مقیمی، معاون وقت وزیر صنعت، معدن و تجارت (که اکنون مدیر عامل ایران‌خودرو است) به مهر گفته بود: بر اساس دستوری که به دو خودروساز بزرگ کشور داده شده، باید نسبت به ایفای به موقع تعهدات اقدام شود که بر این اساس برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که کل تعهدات خودروسازان در سال ٩٧ حداکثر تا مهر ماه سال جاری ایفا شود.

۱۵

شهریور ماه امسال هم مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش به تسنیم گفت: سایپا همه خودرو‌های معوق سال گذشته و تعهدات مرتبط با سال ۹۷ را تا پایان مهر ماه به مشتریان تحویل خواهد داد.

با این حال تا امروز یعنی ۳۰ مهر ماه همچنان هم گلایه‌ها ادامه دارد و کاربران تجارت‌نیوز خبر می‌دهند که هنوز هم بخشی از این تعهدات ایفا نشده است. در این گزارش تنها به تعدادی از کامنت‌های گلایه‌آمیز روز گذشته تجارت‌نیوز یعنی ۲۹ مهر ماه اشاره شده است.

کاربری روز گذشته نوشته است: «سلام محمد هستم از خراسانه رضوی شهرستان بردسکن من پارسال برج ۷پراید ثبت نام کردم وداخل دعوت نامه اخرشهریور ۹۸دعوت نامه تحویل خودرو ثبت بود ودرتاریخ۹۸/۶/۹تکمیل وجه کردم وتحویل خودرو ۳۰روزبود حالا ۵۰روزگذشته هنوز فاکتور نشده چه برسه تحویل خودرو».

کاربری دیگر نوشته است: «باسلام و احترام به استحضار می رساند حالا فقط اعلام کردن دعوتنامه حاضر است بروید پول را واریز کنید حالا باید ۱۲۰ روز یعنی ۴ ماه دیگه باید صبر کنی تا اگه دلشان خواست خودرو اگر اماده بود خودرو به شما تحویل می کردد.»

یک کاربر دیگر به نام علیرضا هم نظر داده است: «از سال ۹۶ خودروی ساینا ثبت نام کردم و ۱۴ اردیبهشت به درخواست شرکت سایپا تکمیل وجه کردم بخشنامه کردند که هفته اول تیر تحویل می دهند اما الان ۲۹ مهر است هنوز خبری نیست. هر وقت زنگ میزنم میگن که در اولویت هستی همین روزها فاکتور میشه. این جمله را از تیر ماه بهم دارن میگن.»

علی، کاربری دیگر هم توضیح داده است: «من ۵/۹۷ ثبت نام کردم۱۳۱ تحویل مهر۹۷ الان۱۴ماه هیچ خبری نیست تکمیل وجه دوبار کردم اختلاف بیمه هم گرفته رفتم تعزیرات شکایت کردم بعد ازیکماه رای داده که ماشین بدن ولی میگه بازم طول میکشه شماره درخواست۹۱۰۴۱۰۱»

یک مخاطب دیگر هم این طور گلایه خود را مطرح کرده است: «من مهر۹۷ثبت نام کردم تیر۹۸تکمیل وجه کردم هنوزخبری نیست اگه ماشین نداره سایپاچرافروش فوری داره؟»

«سلام بنده برج ۶پارسال ثبت نام کردم برج ۳امسال تکمیل وجه کردم تعهدسایپایک ماه بعدازتکمیل وجه است الان ۴ماه گذشته خبری نیست» این هم کامنتی دیگر از یک مخاطب تجارت‌نیوز است.

یک کاربر دیگر هم انتقادات خود را این گونه نوشته است: «من هم فریب خودروسازهای فشل تحت مدیریت این اقایونو خوردم. یک ساله منتظر ماشینم. قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم باید ورود کنه وحق مردم رو سفت و سخت مطالبه کنه. در ضمن اقایون در خانه ملت چیکار می کنن؟»

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=28670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.