• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 7150اخبار امروز : 0
9

با برگزاری پاویون خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ، معدن و فلزات در مشهد آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 13415
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۶:۴۸
با برگزاری پاویون خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ، معدن و فلزات در مشهد آغاز بکار کرد

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات با حضور انجمن های خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی از سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود. نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و دوازدهمین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود. وی ادامه داد: […]

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات با حضور انجمن های خانه صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی از سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و دوازدهمین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

وی ادامه داد: یازدهمین نمایشگاه معدن و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات راه‌سازی و حمل و نقل، سنگ نما و تزئینی و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات، فولاد و متالورژی نیز همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه‌های تخصصی بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۱۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند، سال گذشته نیز ۲۲۱ شرکت داخلی و ۲۱ نماینده خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند.

امسال نیز ۲۵ نماینده خارجی از کشورهای تایوان، چین، ترکیه و هلند در این نمایشگاه‌های تخصصی حضور می‌بایند.
شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، ابزارآلات، اتوماسیون صنعتی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی معدن و صنایع معدنی، سنگ، فلزات و فولاد را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات از سوم تا ششم آبان ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برای بازدید متخصصان و علاقه‌مندان دایر است.

لینک کوتاه : https://www.iranhim.ir/?p=13415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.